به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۷۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
با حضور استاندار:
وی اظهار داشت: با تلاش و پیگیری‌های به عمل آمده برای برطرف شدن این موانع و توسعه و تجهیز این فرودگاه ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
خبردنا: آئین تودیع و معارفه مدیر فرودگاه یاسوج با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد و مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.
 
به گزارش"خبردنا"، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: فرودگاه یاسوج که موانع طبیعی و غیرطبیعی متعددی داشت امروز مشکلات و موانع آن رفع شده و شرایط زیرساختی برای افزایش پرواز‌ها نیز مهیا شده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این نشست گفت: در تلاش هستیم در سال جدید با افزایش ضریب امنیت و تجهیزات فرودگاه یاسوج، امکان برقراری دو پرواز در روز را فراهم کنیم و البته استقبال مردم تعیین کننده است.

حسین کلانتری افزود: فرودگاه یاسوج ۱۴ موانع پروازی داشت که به لحاظ فنی و امنیتی مشکل ساز بود که بر طرف شدند.

وی اظهار داشت: با تلاش و پیگیری‌های به عمل آمده برای برطرف شدن این موانع و توسعه و تجهیز این فرودگاه ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار بیان کرد: توسعه باند فرودگاه، تکمیل روشنایی باند و امکان برقراری فرود در شب و نصب تجهیزات لازم در این فرودگاه اکنون شرایط را برای انجام فرود و پرواز هواپیما‌های با بدنه متوسط فراهم ساخته است.

کلانتری تاکید کرد: برای افزایش ضریب امنیت، افزایش پروازها، توسعه و تجهیز بیشتر این فرودگاه آمادگی داریم با مشارکت ۵۰ درصدی تامین منابع در استان و ۵۰ درصد هم از طرف شرکت فرودگاه‌ها اقدام کنیم.

استاندار توسعه و تجهیز بیشتر فرودگاه گچساران را خواستار شد و گفت: این فرودگاه هم در نزدیکی شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران، باشت، بهمئی، چرام و لنده واقع شده و برای ارائه خدمت به مردم این منطقه نیازمند توسعه، تجهیز و افزایش تعداد پرواز بیشتر است.

کلانتری از عنایت انصاری فرد مدیر جدید فرودگاه یاسوج هم خواست تا نسبت به توسعه و تجهیز و افزایش تعداد پرواز‌ها در فرودگاه‌های استان بن طور جدی پیگیری نمایند.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران هم گفت: فرودگاه یاسوج که موانع طبیعی و غیرطبیعی متعددی داشت امروز مشکلات و موانع آن رفع شده و شرایط زیرساختی برای افزایش پرواز‌ها نیز مهیا شده است.

امیر مکری افزود: با توجه به پیگیری‌های ویژه و مکرر استاندار اکنون که فرودگاه یاسوج از استاندارد‌های لازم برخوردار شده است در صورت استقبال مردم استان پیگیر افزایش تعداد پرواز‌های آن خواهیم بود.

وی اظهار داشت: فرودگاه گچساران هم برای توسعه و تجهیز مدیریت آن به شرکت فرودگاه‌های و ناوبری هوایی کشور داده شد و اقدامات لازم برای توسعه، تجهیز و افزایش ایمنی آن در دستور کار قرار گفته است.

در پایان این نشست عنایت انصاری فرد به عنوان مدیر جدید فرودگاه یاسوج معرفی و از خدمات علی محسنیان مدیر پیشین نیز تجلیل شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: