به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۷۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
وی توصیه کرد: نیروی انسانی بهترین سرمایه است و باید از این نیرو به خوبی استفاده شود، چرا که نیروی انسانی مهمترین امکان برای توسعه است.

خبردنا؛ آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر و مقامات استانی و محلی برگزار شد.
 
به گزارش"خبردنا"،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که نیروی انسانی موجود، براساس قانون و باهدف توسعه دوچندان این شرکت در آینده نزدیک ساماندهی خواهد شد.
 
جمال معتمدی زاده در نشست با معاونین خود در یاسوج گفت: مهمترین هدف شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بطور حتم خدمات رسانی سریع و دقیق باهدف ارتقای رضایتمندی مشترکین برق است.

وی با تشریح وظایف نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: ساماندهی نیرو‌های انسانی واحد‌های مختلف براساس قانون و با توجه به نیاز واحد‌های مختلف اداری بزودی انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از تمامی ظرفیت‌های نیروی انسانی برای توسعه صنعت برق در این استان استفاده کرده و این نیرو‌ها باید به شکلی ساماندهی شوند که برای شرکت مثمر ثمر باشند.

معتمدی زاده با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد یک شرکت خدمات رسان بوده و توقع منطقی مشترکین برق از این شرکت تامین برق پایدار است، خاطرنشان کرد؛ نباید ظرفیت نیروی انسانی در این شرکت هدر روی داشته باشد و باید بگونه‌ای ساماندهی شود که این نیرو‌ها سرعت توسعه صنعت برق را سرعت ببخشند.

وی تاکیدکرد که رویکرد ساماندهی نیروی انسانی در شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد یک رویکرد جدید خواهد بود، یادآورشد: باید در واحد‌های عملیاتی، اتفاقاتی و فنی باید از نیرو‌های انسانی متخصص بهره برده شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، پاسخگو بودن مدیران این شرکت را یک ضرورت خواند و تاکیدکرد که مدیران باید بنحو شایسته پاسخگوی مشترکین برق در استان باشند.

معتمدی زاده گفت: نظم و انضباط اداری برای تمامی پرسنل و مدیران شرکت الزام آور بوده و برای توسعه صنعت برق در استان بایستی تمامی همکاران باید به قانون پایبندی بیشتری داشته باشند.
 
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر نیز گفت: در اطلاع رسانی و آگاه سازی به مشترکان برق در کشور خیلی توسعه یافته عمل نکردیم برای همین باید در این مورد برنامه ریزی کنیم.

رخشانی مهر افزود: دردو ماه گذشته ۷ میلیون ۲۰۰ هزار مشترک در کشور کم مصرف بودند و همچنین از تعداد پرمصرف‌ها در کشور ۹ درصد کاسته شده است.

رخشانی مهر اضافه کرد: حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شده که مدیران برق استان باید این موضوع رو غنیمت بشمارند.

وی توصیه کرد: نیروی انسانی بهترین سرمایه است و باید از این نیرو به خوبی استفاده شود، چرا که نیروی انسانی مهمترین امکان برای توسعه است.

به گزارش"خبردنا"، در این آیین از زحمات داوود راهزادی تقدیر وآقای جمال معتمدی زاده به عنوان مدیر جدید شرکت توزیع نیروی برق استان معرفی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: