به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۷۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳
وی گفت:خبری که در فضای مجازی و در برخی سایت‌ها مبنی بر دست داشتن شخص اشخاصی در این حادثه منتشر شده از اساس کذب بوده و مساله در حال بررسی است.

خبردنا؛ کلیپی در فضای مجازی استان در حال انتشار است تحت این عنوان که یک شخص یکی از اعضای خانواده اش را آتش زده است، در این کلیپ شرایط نامناسب و سوختگی بیش از حد این مرد قابل مشاهده است.

به گزارش "خبردنا"، این کلیپ علاوه بر فضای مجازی استان در برخی رسانه‌های کشوری و محلی با عنوان دست داشتن شخصی از خانواده فرد در حال انتشار است که نگرانی‌های زیادی از لکه دار شدن وجهه استان در بین سایر مناطق کشور و نیز تاثیرات منفی در جامعه استان بخصوص خانواده شخص داشته است.

در همین راستا رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از لحظه باخبر شدن در خصوص این حادثه تحقیقات اولیه را شروع کرده ایم و به زودی با جمع بندی تحقیقات و نظرات کارشناسی علت حادثه مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.

سرهنگ بالش زر در مورد پخش کلیپ، شایعات فضای مجازی و نیز انتشار خبر در رسانه‌های محلی و کشوری نیز گفت: پخش کلیپ شخصی که دچار سوختگی شده کاری غیر انسانی بوده و باعث رنجش خاطر خانواده وی شده و تاثیرات منفی زیادی در جامعه ما و نیز برداشت دیگر نقاط کشور از وضعیت استان ما دارد و لطمات جبران ناپذیری به حیثیت استان وارد می‌کند.

وی گفت:خبری که در فضای مجازی و در برخی سایت‌ها مبنی بر دست داشتن شخص اشخاصی در این حادثه منتشر شده از اساس کذب بوده و مساله در حال بررسی است.

بالش زر اذعان داشت:بدیهی است در صورت مشخص شدن عمد یا غیر عمد بودن حادثه و نیز دست داشتن احدی در آن بعد از محرز شدن و بررسی تمام ابعاد به اطلاع خواهد رسید.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: در این گونه موارد اخبار و اطلاع رسانی‌ها فقط از طرف مقام قضایی یا پلیس در اختیار رسانه‌ها قرار داده خواهد شد و مردم اخبار ضد و نقیض فضای مجازی را منبع قرار ندهند.
نام:
ایمیل:
* نظر: