به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۷۴۵
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
از عبدی در رابطه با مهره‌های او برای حضور در پست نایب رئیس اول و نایب رئیس دوم سوال پرسیده شد و او البته اینطور پاسخ داد: «حالا ببینیم چه می‌شود.»

خبردنا؛ روحانی کهگیلویه و بویراحمدی ساکن البرز کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال ایران شد.

به گزارش "خبردنا"، ستار عبدی پور روحانی کهگیلویه و بویراحمدی از شهر سوق که ساکن استان البرز است در آخرین روز ثبت نام  خودش را به ساختمان فدراسیون فوتبال در سئول رساند و برای پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرد.

او در ابتدا اینطور خود را معرفی کرد: «از استان البرز. بنده ستار عبدی پور هستم و برای ریاست فدراسیون ثبت نام کردم.»

این نامزد حضور در صندلی ریاست فدراسیون فوتبال سپس در پاسخ به این سوال که آیا سابقه ورزشی هم دارد، گفت: «بله. سابقه هم دارم. دوره مربیگری هم رفته ام. اگر خداوند توفیق بدهد، بتوانیم در این زمینه خدمت کنیم.»

از عبدی در رابطه با مهره‌های او برای حضور در پست نایب رئیس اول و نایب رئیس دوم سوال پرسیده شد و او البته اینطور پاسخ داد: «حالا ببینیم چه می‌شود.»

او در پاسخ به این سوال که چه سابقه ورزشی و مدیریتی در کارنامه او وجود دارد، بیان کرد: «بله داریم. سابقه فرهنگی داریم. سابقه مدیریتی داریم. در استان البرز.»
 
ستار عبدی که بی شک می‌توان او را عجیب‌ترین متقاضی صندلی مدیریت فوتبال ایران دانست، سپس در واکنش به این سوال که آیا امضا‌های لازم را برای حضور در انتخابات از اعضای مجمع گرفته، پاسخ مثبت داد.
 
سوال بعدی از این نامزد پست ریاست فدراسیون این بود که آیا می‌تواند در این شرایط بحرانی فدراسیون به بهبود وضعیت کمک کند و او اینطور پاسخ داد: «امروز بله. هر کاری مبنای پاکی، درستکاری و صداقت باشد را می‌توان انجام داد.»

او سپس به آیه‌ای از قرآن اشاره کرد و افزود: «خداوند می‌گوید، هر جا پاکی باشد، خداوند هم یاری می‌کند. امروز فدراسیون فوتبال اگر مبنایش پاکی و صداقت باشد، ان شاالله زمینه رشد فوتبال هم بیشتر می‌شود.»

خبرنگاری دوباره از این نامزد خواست تا به طور دقیق‌تر و شفاف‌تر در مورد سوابق ورزشی اش توضیح بدهد و او گفت: «عرض کردم کار‌های فرهنگی و ورزشی انجام داده ام. سه کتاب هم ان شالله در آستانه چاپ داریم؛ فوتبالیست‌های آسمانی، دیپلماسی فرهنگی در فوتبال و ... این کار‌ها را در حال انجام دادن هستیم. با فوتبال آشنایی داریم. ان شاالله اگر خدا توفیق بدهد، بتوانیم خدمتی کنیم.»

البته خبرنگار دیگری دوباره از این نامزد ریاست فدراسیون خواست تا نایب رئیس اول و دوم خود را معرفی کند که او دوباره پاسخ روشنی نداد و گفت: «عرض می‌کنیم ان شاالله. آرزوی موفقیت داریم برای شما خبرنگاران عزیز. خدانگهدار.»

تعداد بازدید : 94
نام:
ایمیل:
* نظر: