به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۷۵۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با تقدیر از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان، کار کردن برای مردم را یک خدمت ارزشمند خواند.

خبردنا: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش"خبردنا"،حجت الاسلام و المسلمین حسینی با بیان اینکه دشمن از هر راهی برای تحقق برنامه های خود بهره برده و می برد، اظهارداشت: در برخی اوقات شاهد توطئه های دشمنان برای تخریب تاسیسات برقی هستیم.

وی کار پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد را یک کار جهادی دانست و خاطرنشان کرد؛ کارها باید به شکل تخصصی، دلسوزانه و متعهدانه انجام گیرد.

امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ارائه خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان تاکنون عالی بوده و ما باید از خدمات این شرکت تشکر کنیم.

حسینی، فرهنگ سازی برای مدیریت مصرف را یک ضرورت خواند و یادآورشد؛ باید از تمام تریبون ها جهت مدیریت مصرف برق استفاده های لازم را بُرد.

وی گفت: برای مدیریت مصرف برق بایستی هزینه های لازم صورت گرفته تا فشارهای وارده بر شبکه های برق کاسته شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی تحریم های سختگیرانه علیه ایران، ادامه داد: در شرایط تحریم بایستی برنامه ریزی های لازم جهت مدیریت مصرف و جلوگیری از اسراف ها در بخش تولید و توزیع انرژی صورت گیرد.

حسینی با تاکید براینکه الگوی مصرف در کشور از پرمصرفی باید به کم مصرفی تغییر داده شود، اظهارداشت: برای این تغییر باید کارهای فرهنگی بسیاری انجام داد.

وی گفت: اصلاح شبکه های توزیع برق و حفاظت از آنها از دیگر رسالت های مجموعه کاری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویر احمد باشد.

این مسئول با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد اقدام به سرقت شبکه ها و تخریب تجهیزات می کنند، خاطرنشان کرد؛ ما از دستگاه قضایی می خواهیم با چنین افرادی برخورد قاطع قضایی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با تقدیر از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان، کار کردن برای مردم را یک خدمت ارزشمند خواند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به تقدیر همراهی ائمه جمعه و جماعات برای همراهی با این شرکت، اظهارداشت: این شرکت تلاش می کند خدمات خود را بنحو شایسته خدمت مشترکین ارائه دهد.

جمال معتمدی زاده گفت: بیش از ۱۲ هزار کیلومتر شبکه های برق در استان وجود دارد که اغلب این شبکه ها در مناطق سخت گذر و کوهستانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۲۶ پروژه برق رسانی با اعتباری بیش از ۲۲ میلیارد تومان در دهه فجر انقلاب در حوزه برق استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری خواهد رسید، خاطرنشان کرد: از این تعداد پروژه، ۲۳ پروژه افتتاحی و سه پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حدود پنج روستا در ایام فجر نیز از نعمت برق پایدار خواهند شد، یادآورشد: تلاش خواهیم کرد تا پایان سالجاری برخی از شاخصه های عملکردی شرکت را ارتقا ببخشیم.

معتمدی زاده گفت: تغییر شبکه های سیمی به کابلی در استان طی دو سال آینده بطور کامل انجام خواهد گرفت و برنامه مدونی برای این تغییرات طراحی کرده ایم.

نام:
ایمیل:
* نظر: