به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۷۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
مدیرکل آموزش و پرورش تشریح کرد؛
وی افزود: وضعیت‌ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی اعلام و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و بویژه در شبانه‌روزی‌ها الزامی است.
خبردنا؛ تمامی مدارس با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت‌های آبی از اول بهمن بازگشایی می‌شوند.
 
به گزارش"خبردنا"، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش در زمینه آموزش در مدارسی که تاکنون بصورت غیر حضوری بودندوو هم اکنون در وضعیت‌های زرد یا آبی هستند از یکم بهمن ماه بازگشایی می‌شوند.
 
هادی زارع پور در نشست هماهنگی بازگشایی مدارس با حضور شورای معاونین آموزش و پرورش استان افزود:این بازگشایی شامل تمامی دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی و مدارس ابتدایی و متوسطه با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر در وضعیت آبی است.
 
وی اظهار داشت: هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در آموزش‌های مهارتی و کارآموزی و کارورزی با وضعیت زرد و آبی نیز بازگشایی می‌شوند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به ضرورت همراهی و همکاری خانواده‌ها گفت:برای آغاز کلاس‌های حضوری شورای مدرسه تشکیل و تعداد دانش آموزان در کلاس‌های حضوری کمترر ۱۰ نفر است
 
وی افزود: وضعیت‌ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی اعلام و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و بویژه در شبانه‌روزی‌ها الزامی است.
 
زارع پور گفت: در مناطق نارنجی زرد و آبی فعالیت کادر اداری و اجرایی مدارس بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مانند سایر کارکنان دولت است.
 
وی اظهار داشت:بستر شاد، آموزش‌های تلویزیونی، بسته‌های آموزشی در مدارس مشمول الگوی حضوری همچنان ادامه دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: