به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۷۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
یزدانپناه؛
یزدان‌پناه تاکید کرد: با وجود سیر نزولی بیماری در استان، مردم نباید گرفتار عادی انگاری شوند.
خبردنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به ۴۲۴ خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست دادند.

به گزارش"خبردنا"، " پرویز یزدان‌پناه" افزود: هم اکنون ۱۱۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۲۳ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۵ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.
 
وی تصریح کرد: امروز نیز جواب ۳۲۳ نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که ٢٥ درصد موارد، مثبت گزارش شد و بیشترین موارد مثبت در بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی بود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۲۲ هزار و ۵۶۳ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
 
یزدان‌پناه تاکید کرد: با وجود سیر نزولی بیماری در استان، مردم نباید گرفتار عادی انگاری شوند.
 
وی ضمن هشدار تاکید کرد: مردم برای کنترل بیماری کرونا باید با احتیاط بیشتری با این بیماری مقابله کنند و با جدیت بالا، مقررات اعلام شده از جمله استفاده از ماسک، فاصله فیزیکی مناسب، عدم حضور در تجمعات، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و عدم حضور در مکان‌های شلوغ و پرمخاطره را رعایت نمایند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: با توجه به روند ناپایدار کرونا، همراهی مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت کنترل این بیماری بسیار ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر: