به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۸۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:
این مسئول در دانشگاه علوم پزشکی گفت: در همین بازدید‌ها ۱۲۹ مورد تخلف کشف و ۴۴ مورد هم منجر به پلمب شد.

خبردنا: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ادارات رعایت فاصله‌گذاری به ۸۶ درصد رسیده که زنگ خطر به صدا درآمده است.

به گزارش"خبردنا"، محمدمهدی بانشی در حاشیه نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اکنون کار حوزه بهداشتی شروع شده و باید برای جلوگیری از فشار روی بخش درمان بازدید‌ها را افزایش دهیم اظهار کرد: بازدید‌های ما به ۲ هزار و ۸۷۵ مورد در هفته گذشته رسید چرا که خطر را احساس کرده‌ایم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به نسبت هفته قبل از آن ۲۷ درصد افزایش بازدید‌ها را داشتیم چرا که عادی‌انگاری در سطح استان مشکل‌ساز شده است.

این مسئول در دانشگاه علوم پزشکی گفت: در همین بازدید‌ها ۱۲۹ مورد تخلف کشف و ۴۴ مورد هم منجر به پلمب شد.

بانشی با ابزار نگرانی از این که ۳ درصد کاهش پروتکل‌های بهداشتی در استان داشته‌ایم و رعایت‌ها به ۸۹.۳ درصد رسیده، افزود: در بهداشت فردی کاهش ۱.۸ درصدی، در ماسک پرسنل ۲ درصد و در رعایت فاصله‌گذاری ۵ درصد کاهش داشته‌ایم.

وی با بیان وضعیت نه چندان مطلوب برخی از فضا‌ها و اماکن در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: در جایگاه‌های سوخت و کارگاه‌های کوچک یا همان مکانیکی‌ها و در آرامستان‌ها شاهد چنین وضعیتی هستیم و در ادارات رعایت فاصله‌گذاری به ۸۶ درصد رسیده که زنگ خطر به صدا درآمده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: