به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۸۲۴
|
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
وی تاکید کرد: ارتباط پایدار حق مسلم همه مردم در تمامی نقاط است.
خبردنا: نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش"خبردنا"، سید محمد موحد در این دیدار بیان داشت: ضمن تشکر از اقدامات وزیر در خصوص توسعه ارتباطات روستایی و دسترسی همگانی به خدمات دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات بسیاری از روستا‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از دسترسی به شبکه نسل ۳ و ۴ تلفن همراه بی بهره هستند و از نظر شاخص شکاف دیجیتالی این استان در جایگاه و در وضعیت نامناسب می‌باشد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تصریح کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده بیماری کرونا و نیاز بیش از پیش اساتید، معلمین، دانش آموزان و دانشجویان به فضای اینترنت انتظار می‌رود حضرتعالی با نگاه ویژه به این استان توجه بفرمایند.

موحد بیان داشت: فیبر نوری مسیر لنده به بهمئی با توجه به ناپایداری ارتباطات در این مسیر میتواند موجبات بهبود ارتباطات مخابراتی و اینترنی منطقه و روستا‌های متعدد این شهرستان‌ها را فراهم نماید، انتطار می‌رود با اجرای هرچه سریعتر فاز دوم این پروژه خواسته بحق مردم شریف ما محقق شود.

نماینده کهگیلویه بزرگ افزود: تعدادی از روستای‌های ۲۰ خانوار هنوز از اینترنت پایدار محروم هستند و نیاز مبرم به توسعه زیرساختی در این روستا‌ها می‌باشد.

موحد گفت: در مخابرات استان طرحی طراحی شده که انشاالله به یاری خداوند و پیگیری‌ها مداوم مسیر فیبر نوری سراسری از مسیر یاسوج فیروز آباد نقاره خانه و به چیتاب و از آنجا به مارگون و لوداب و گردنگاه و در نهایت قلعه دختر و لنده و به دهدشت وصل می‌گردد که میتواند علاوه بر تامین ارتباط پایدار و زیر ساخت قوی جهت شهر‌های این مسیر ارتباط کلیه روستا‌های این منطقه را تامین نماید، طول این مسیر با مسیر‌های اصلی و فرعی ۳۲۴کیلومتر می‌باشد که از حضرتعالی درخواست دارم از محل اعتبارات USO تامین گردد.

سید محمد موحد تصریح کرد: از شما تقاضا دارم در فرصت مناسب به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کنید تا عمق محرومیت را مشاهده کنید و ان شاءالله سفر شما باعث خیر و برکت شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دیدار با تشکر از پیگیری‌ها سید محمد موحد تاکید کرد: ارتباط پایدار حق مسلم همه مردم در تمامی نقاط است.

وی تاکید کرد: تمامی تلاش خود راه خواهیم کرد که مشکلات بیان شده را حل کرده و گامی مثبت برداریم.

محمد جواد آذری جهرمی با تصریح کرد: ان شاءالله در اسرع وقت سفر را در برنامه کاری خود قرار خواهیم داد تا بخوبی بتوانیم مشکلات آن استان از نزدیک بررسی و بر طرف شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ضرغام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
0
دراین واپسین ماههای عمردولت بی عمل قصد سفرتفریحی دارند نه خدمت به مردم
نام:
ایمیل:
* نظر: