به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۸۴۶
|
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
زمان رسمی مراسم تودیع و معارفه فرمانداران کهگیلویه و گچساران و لنده متعاقبا اعلام می‌شود.

خبردنا: فرمانداران سه شهرستان کهگیلویه و گچساران و لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کردند.

به گزارش"خبردنا"، با پیشنهاد استاندار کهگیلویه وبویراحمد" علی رضا اتابک"، فرماندار شهرستان کهگیلویه جایگزین" علی خوان پایه"، فرماندار شهرستان گچساران شد و" دارا کریمی نژاد"، فرماندار سابق لنده و مدیرکل فعلی امور روستایی و شورا‌های استانداری جایگزین اتابک به سمت فرماندار کهگیلویه منصوب شد.

علیرضا اتابک، فرماندار فعلی شهرستان کهگیلویه ضمن تایید این خبر گفت: فرماندار کهگیلویه تغییر کرد و بنده بعنوان فرماندار شهرستان گچساران منصوب شدم.

همچنین "تورج رزمجو "که پیش از این معاون فرماندار شهرستان کهگیلویه بود بعنوان فرماندار شهرستان لنده منصوب شد.

زمان رسمی مراسم تودیع و معارفه فرمانداران کهگیلویه و گچساران و لنده متعاقبا اعلام می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
0
صدای مردم بهمئیIran, Islamic Republic of۱۳۹۹/۱۱/۰۱ ۲۱:۳۷
مدیر محترم سایت وزین خبردنا با عرض سلام
لطفا از مسئولین استانی و نماینده محترم کهگیلویه بزرگ سئوال فرمایید کدام دست های ناپاک بیدبلند و تشان را از شهرستان بهمئی جدا کردند تا دهه 60 بیدبلند و تشان جزء بهمئی بودند چون مردم آنها بهمئی هستند سد مارون راه اصلی بهمئی به دهدشت را قطع کرد حداقل مسئولین وقت نگفتند باید با زدن پل بر روی رودخانه مارون جاده بین دو شهرستان قطع نشود مسئولین غیر بومی بودند و عرق مردم بهمئی را نداشتند و آب سد مارون هم اصلا به بهمئی نمی رسد پالایشگاه گاز 1و2 بیدبلند هم در زمین های بهمئی است و بهبهانی ها نفع آن را می برند و اعلام کردند که فرزندان شهرستان بهمئی حق اشتغال و استخدام در پالایشگاه بیدبلند را ندارند(ای مرحوم عبدالله خان ضرغامپور بویراحمدی کجایی ) که اینگونه به برادرانت در بهمئی ظلم می شود ما مردم بهمئی خواهان الحاق
مناطق و بخش ها جدا شده از بهمئی مانند بیدبلند و تشان و ... و الحاق آنها به بهمئی هستیم و یا هم شهرستان بهبهان که در دل استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد و نزدیک به 70 درصد از جمعیت آن بهمئی و طیبی هستند را به استان کهگیلویه و بویراحمد الحاق کنید و گرنه مردم بهمئی و استان زیر بار این نمی روند. در ضمن در همینجا آنهایی که می گویند بهمئی از استان کهگیلویه و بویراحمد جدا شود و به خوزستان الحاق گردد ..
نام:
ایمیل:
* نظر: