به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۸۶۳
|
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
این جاده به علت تکمیل نشدن در سالهای گذشته به یک محور حادثه خیز تبدیل شده بود.

خبردنا؛ عملیات آسفالت ورودی شهر چرام آغاز شد.

به گزارش"خبردنا"، کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار روز گذشته در سفر به شهرستان های کهگیلویه و چرام به همراه مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، و معاونین راه و شهرسازی استان ، پروژه های نیمه تمام عمرانی در بحث زیرساخت‌ها بخصوص در بحث جاده‌ها،از این پروژه ها از جمله جاده پاتاوه_ دهدشت و ورودی های شهرهای دهدشت و چرام برای پیگیری این پروژه ها بازدید کردند‌.

وی در بازدید از جاده چرام به سمت چشمه بلقیس گفت: در مورد جاده چرام به سمت چشمه بلقیس (روستای کره شهبازی) به تاکید استاندار محترم پیگیری‌های لازم انجام شد و امروز طبق بازدیدی که به همراه مدیران کل مرتبط از این جاده داشتیم، ان شاء الله برای عملیات آسفالت یک کیلومتر اول این جاده، بزودی دستگاه‌ها و ماشین آلات مستقر می‌شوند و در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

محمدحسین نصیری راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم در بازدید از جاده چرام گفت: به تاکید استاندار و معاون عمرانی استاندار با تعیین اعتبار این پروژه، ظرف چند روز آینده دستگاه‌ها و ماشین آلات مستقر می‌شوند و کار آسفالت این جاده شروع می‌شود.

در کمتر از ۲۴ ساعت از گذشت بازدید حاجی زاده معاون عمرانی استاندار و تاکید و تعیین تکلیف این پروژه از طریق استاندار و معاون عمرانی وی ، دستگاه ها و ماشین آلات راهسازی در این پروژه مستقر و شروع به کار کردند.

به گزارش "خبردنا؛، این جاده به علت تکمیل نشدن در سالهای گذشته به یک محور حادثه خیز تبدیل شده بود که در این مکان تعدادی از جوانان این شهر به دلیل حادثه جان خود را از دست دادند.

شروع پرکار و نتیجه بخش حاجی زاده نشان می دهد که استان در بحث عمرانی روزهای خوبی را در پیش دارد و معاون عمرانی استاندار عزم خود را جزم کرده است که پروژه های نیمه تمام عمرانی استان را به نحو مطلوب به سرانجام برساند.

نام:
ایمیل:
* نظر: