به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۸۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷
مدیر فرودگاه یاسوج:
عنایت انصاری فرد افزود: تاکسی هوایی می تواند یکی از راههای جابجایی گردشگر از فرودگاه شیراز به فرودگاه یاسوج باشد که تمام تلاش خود را جهت راه اندازی این سرویس خواهیم کرد.

خبردنا: مدیر فرودگاه یاسوج گفت: با توجه به ظرفیت های بی بدیل این استان در حوزه های مختلف به ویژه گردشگری، راه اندازی تاکسی هوایی ( ایر تاکسی) در فرودگاه یاسوج به جد در دستور کار قرار دارد.

به گزارش"خبردنا"، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با حضور در دفتر مدیر فرودگاه شهدای یاسوج جهت همکاریهای بین سازمانی با هم به گفتگو پرداختند.

مدیر فرودگاه یاسوج ضمن تاکید بر روابط تنگاتنگ با اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری گفت: با توجه به چهارفصل بودن این استان، تنوع صنایع دستی و میراث فرهنگی و آثار و بناهای تاریخی، شرایط برای بازدید گردشگر فراهم می باشد که قطعا فرودگاه مهمترین مبادی ورودی جهت ورود گردشگر به استان است.

عنایت انصاری فرد افزود:  تاکسی هوایی می تواند یکی از راههای جابجایی گردشگر از فرودگاه شیراز به فرودگاه یاسوج باشد که تمام تلاش خود را جهت راه اندازی این سرویس خواهیم کرد.

مجید صفایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز برنامه های خود در فرودگاه یاسوج را نصب مانیتور در سالن مسافری جهت نمایش صنایع دستی و اماکن تاریخی، برگزاری جشنواره سفره هفت سین در سالن ترمینال و معرفی سفره های برتر، اجرای موسیقی محلی زنده و طرح توریست گردشگری و توریست سلامت عنوان کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و هیئت همراه از سالن ترمینال بازدید و مقرر شد که فرودگاه یک غرفه به نام صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری در اختیار این اداره کل قرار دهد.

فرودگاه یاسوج بعد از فرودگاه شهرکرد مرتفع‌ترین فرودگاه کشور است با این تفاوت فرودگاه شهرکرد در منطقه مسطح قرار دارد در حالی که فرودگاه یاسوج در کاسه قرار گرفته است و این شرایط را برای نشست و برخاست هواپیما خاص می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: