به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۸۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور احکام محکومیت برخی از مسوولان استانی، شهرستانی و زندانی شدن آنان خبرداد.

به گزارش خبردنا، "حسن نگین تاجی" در نشست کارگروه قضایی بزرگداشت دهه فجر در دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی همچنین خبرداد و بیان کرد: برای تعدادی از مدیران، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرها، حکم محکومیت صادر شده و برخی نیز زندانی و تعدادی دیگر از این افراد، جریمه شدند.

وی از تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف و سفیران صلح در ایجاد صلح و گذشت پرونده های قتل در استان هم سخن گفت و اظهارداشت: با تلاش‌های صورت گرفته اعضای سفیران صلح و شوراهای حل اختلاف در ۹ ماه گذشته، پرونده ۱۸ فقره قتل با گذشت صلح و سازش مختومه و افراد قاتل از پای چوبه دار نجات یافتند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: طی سالجاری، تاکنون یک هزار و ۲۹۴ هکتار از اراضی ملی، منابع طبیعی، محیط زیست و در حوضه رودخانه‌های استان رفع تصرف شده است

نگین تاجی گفت: براساس تلاش های صورت گرفته در قرارگاه مبارزه با فساد طی سالجاری، تاکنون یک هزار و ۲۹۴ هکتار از اراضی ملی، منابع طبیعی، محیط زیست و در حوزه رودخانه‌های استان رفع تصرف شده است.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر یک از ادارات متولی در حوزه های آب، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، اکنون خودشان برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی تلاش می کنند، تاکید کرد: در حوزه بستر رودخانه های استان تاکنون ۱۱۶ هکتار از بستر رودخانه های استان آزاد شده و قرارداد واگذاری ۴۰۰ هکتار از زمین های ملی که طرح آن، توسط افراد مجری اجرایی نشده بود، لغو شد.

نگینتاجی همچنین در خصوص کارخانه آرد، گلوکز و نشاسته یاسوج گفت: عده‌ای بخاطر اینکه این کارخانه سودآوری ندارد اقدام مزایده کارخانه آرد یاسوج در تهران کرده بودند که با پیگیری دادگستری استان این مزایده در تهران باطل شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: