به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۸۶۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت تغییر فرمانداران شهرستان‌های استان را تشریح کرد.

به گزارش خبردنا، " احد جمالی "در جمع خبرنگاران افزود: تغییر فرمانداران طبیعی است که شاه بیت وزارت کشور در این زمینه انتخابات ریاست جمهوری، شوراها، میان دوره ای مجلس و خبرگان رهبری در برخی مناطق کشور پیش رو است.

وی گفت: در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد انتخابات میان دوره ای مجلس را داریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طبیعی است که باید آسیب شناسی لازم نسبت به انتخابات های قبلی داشته باشیم و نهایتا در جاهایی که لازم به تغییرات است فرمانداران و بخشداران تعییرات انجام دهیم.

جمالی تصریح کرد: معمولا در یک مدت زمانی تا قبل از انتخابات تغییرات را انجام می دهیم مگر اینکه موضوع خاصی پیش بیایبد.

وی در خصوص تغییر فرماندار شهرستان مارگون ادامه داد: فرمانداری شهرستان مارگون که دارای سرپرستی است و باید تکلیفش مشخص شود.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که تغییر فرماندار بویراحمد صحت دارد؟ عنوان کرد: فرماندار شهرستان بویراحمد در حال تغییر است و نیروی معرفی شده اما پس از تایید صلاحیت و طی مراحل قانونی، هرچه قانون اعلام کند تمکین خواهیم کرد.

جمالی تاکید کرد: برای تغییر فرمانداران تا در وزارت کشور برای نیروهای جدید حکم صادر نشود نمی توان روی این مسایل حسابی باز کرد.

وی بیان کرد: در خصوص تغییر فرمانداران استان هیچ حب و بغضی وجود ندارد و در این زمینه با وزارت کشور هماهنگی داریم و دستگاههای نظارتی هم نظارت دارند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: