به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۹۲۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

خبردنا: از انجام تغسیل تا پارکینگ‌خواری؛ همه آن چیزی است که این روز‌ها در موردش می‌گویند. بعد از شهریور و مهری که گذشت حواشی حول محور «سید رضا مطلبی‌کاشانی» اندکی فروکش کرد، اما چند روز پیش دوباره با انتشار یادداشتی در سایت «الف» و از سوی احمد توکلی نامش بر سر زبان‌ها افتاد و بار دیگر سر از رسانه‌ها در آورد.

دیروز هم یاشار سلطانی، روزنامه‌نگار اسنادی منتشر کرد که نشان می‌دهد سید رضا مطلبی‌کاشانی که یکی از فعالیت‌های اقتصادی‌اش در حوزه ساخت مراکز تجاری است، تخلفاتی صورت گرفته است. یاشار سلطانی پیش از این در مورد شراکت رضا مطلبی‌کاشانی با علیرضا پناهیان، روحانی معروف و هبه کردن املاک از سوی مطلبی‌کاشانی به پناهیان و چند روحانی دیگر از جمله ابوترابی اسنادی منتشر کرده بود که با واکنش پناهیان مواجه شد.

سلطانی دیروز در مورد تخلفات اقتصادی مطلبی‌کاشانی نوشت: «بخشی از فعالیت‌های مطلبی‌کاشانی مربوط به ساخت‌وساز در حوزه ساخت مجتمع‌های تجاری است و عمده فعالیت‌های او در دوره قالیباف انجام شده که همراه با تخلفات عدیده بوده که امروز به ۲ پروژه او می‌پردازم. یکی از ویژگی مال‌های او نداشتن پارکینگ است. یعنی «رضا مطلبی‌کاشانی» یکی از پارکینگ‌خوار‌های معروف پایتخت است.

او در پروژه مجتمع تجاری ابن‌سینا که در پایین میدان سپاه ۳۰۲ پارکینگ نساخته است. مجتمع دیگر «برج پارک رویال» جنب پل صدر (الهیه) است که در این پروژه هم ۳۰۵ پارکینگ‌خواری صورت گرفته. ساخت پارکینگ برای مجتمع‌های تجاری جزو اولویت‌های اصلی شهروندان و از الزامات شهرسازی است.»

نام:
ایمیل:
* نظر: