به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۹۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
وی گفت: نباید اجازه دهیم موریانه‌ها درخت تنومند انقلاب اسلامی را نابود کنند.
خبردنا؛ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتخابات می‌شود و یکسری بازیگران داخلی و خارجی می‌آیند تا مردم را منحرف کنند بعد از انتخابات باز همین بازیگران داخلی و خارجی به فکر انحراف مردم هستند

به گزارش"خبردنا"، سرلشکر محسن رضایی در یادواره شهدای شهرستان بویراحمد با بیان اینکه شهدای این استان از مظلومترین شهدا بودند، گفت: لر‌ها غیرتمندانه از ایران اسلامی دفاع کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد تاریخچه هزار ساله دارد و یک استان جدید نیست، افزود: مردم این استان غیور و وفادار هستند و مخصوصا در حوادث اخیر، انقلاب، دفاع مقدس، حوادث مهم سیاسی ایران و مدافعان حریم مردم این استان همواره حضور داشتند.

وی با اشاره به رشادت‌های تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس گفت: فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در تیپ مهندسی، رزمی و تکاوران دریایی و مدرنترین سلاح‌ها نقش داشتند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به از خودگذشتگی شهدا، این از خودگذشتگی را فرهنگ شهدا دانست و اظهار کرد: شهدا از زن و بچه، پدر و مادر و مال گذشتند این از خودگذشتگی آن هم در این شرایط سختی که کشور از این فرهنگ گذشته حرف ساده‌ای نیست.

سرلشکر رضایی با بیان اینکه خیلی از این شهدا دانش‌آموز بودند، افزود: شهدا رفتند تا جمهوری اسلامی عزیز و ایران سرافراز باشد و کسی حق تجاوز به خاک ایران اسلامی را نداشته باشد.

وی خطاب به خانواده شهدا گفت: فرزندان شما رفتند تا بعد از ۲۰۰_۳۰۰ سال اجازه ندهند یک وجب از خاک کشور را به دشمن بدهیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بر حفظ میراث شهدا تاکید کرد و یادآور شد: آرامش ملت، عزیز بودن ایران، نداشتن چشم طمع، پیاده‌سازی و اجرای احکام اسلامی و قرآنی و اجرای دین خدا در همه امورات خواسته و میراث شهدا بودند، اما چقدر این میراث حفظ شده است؟

سرلشکر رضایی عنوان کرد: در محضر خانواده شهدا اعلام خطر می‌کنم بعد از دفاع مقدس انحرافاتی بزرگی صورت گرفت و ۳ میلیون جوان درس پس داده و بسیجی را کنار گذاشتند، البته عده‌ای از این جوانان جذب نیرو‌های مسلح و سپاه شدند و نتیجه آن ساخت موشک، تانک و پهباد توسط همین بسیجیان است.

وی با بیان اینکه، اما در اقتصاد و فرهنگ از این جنگ رفته‌ها و امتحان پس داده‌ها استفاده نشده، افزود: مسئولیت اقتصاد و فرهنگ را کسانی بر عهده گرفتند که ریل‌گذاری اشتباه را انجام دادند و نتیجه‌اش فقر در کشور است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: در کنار این قدرت عظیم منطقه‌ای که دشمن تکانی بخورد ضرر خواهد کرد چرا فقر و فساد است این خطر است و من اعلام خطر می‌کنم.

سرلشکر رضایی با بیان اینکه نباید در کنار این همه فداکاری انحراف سیاسی باشد افزود: همین انحرافات سیاسی سال‌ها فرصت سازندگی را از ما گرفت. دهه دوم، سوم و چهارم این ریل انحرافی ایجاد شد، اما در دهه پنجم انقلاب باید ریل‌گذاری جدیدی ایجاد شود.

فرمانده اسبق دوران دفاع مقدس با اشاره به این مورد که در این سه دهه کار‌های خوبی هم در کشور ایجاد شده و منکر آن‌ها نیستیم گفت: حرف ما این است که نباید فساد و تبعیض و فقر وجود داشته باشد تا حرفی می‌زنیم می‌گوید جاده و ریل و این موارد احداث شده این‌ها باید ایجاد می‌شد.

وی با اشاره به اینکه امتحان پس داده‌ها را کنار گذاشتند گفت: نتیجه کنار گذاشتن این شده که فداکاری، از خودگذشتگی، ایثار و. جای خود را به قدرت‌طلبی، مال اندوزی، خودخواهی، خود بزرگ‌بینی داده است و فرهنگ دارد جابه‌جا می‌شود و اگر ادامه یابد یک زنگ خطر است.

وی بیان کرد: مقوله دومی که جای نگرانی است رابطه میان دولت و ملت عوض شده است در دفاع مقدس اکثر رزمنده‌ها حقوق‌بگیر، پاسدار نبودند، اما سفره دولت و ملت یکی بود، اما در سه دهه اخیر دولتمردان سفره خود را از مردم جدا کردند و دو سفره گذاشتند.

وی به ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: مگر کهگیلویه و بویراحمد گدا است ثروت عظیمی که این استان دارد هیچ جای کشور وجود ندارد از گیاهان دارویی گرفته تا آثار تاریخی و طبیعی همه می‌تواند منجر به توسعه این استان شود، این استان می‌تواند نقش بسزایی در حمل و نقل و تجارت داشته باشد، اما کارخانه چه بلایی سر کارخانه قند یاسوج آوردند؟ چوب حراج به نماد صنعت این استان زدند و این شایسته شهدا و جمهوری اسلامی نیست رابطه دولت و ملت باید اصلاح شود و سفره آن‌ها به مانند دوران جنگ یکی شود.

وی با بیان اینکه مردم رهبرشان را عاشقانه دوست دارند و اگر خطری انقلاب را تهدید کند جان می‌دهند، گفت: حرف مردم این است که خط و میراث شهدا حفظ شود به عنوان سرباز این انقلاب که کنار فرزندان شهید شما بودم اعلام خطر می‌کنم.
 
رضایی با خطرناک توصیف کردن اوضاع کنونی گفت: نباید اجازه دهیم موریانه‌ها درخت تنومند انقلاب اسلامی را نابود کنند.

سرلشکر رضایی در ادامه عنوان کرد: انتخابات می‌شود و یکسری بازیگران داخلی و خارجی می‌آیند تا مردم را منحرف کنند بعد از انتخابات باز همین بازیگران داخلی و خارجی به فکر انحراف مردم هستند و یا در انتخابات و یا در نتیجه انتخابات تاثیر می‌گذارند. به فضل الهی این مسیر عوض می‌شود و اجازه دخالت به کسی نخواهیم داد.

فرمانده اسبق دوران دفاع مقدس با بیان اینکه از وضع مردم و مشکلاتشان آگاهم، افزود: می‌دانم مردم از نانوا نان قرضی می‌گیرند و عده‌ای ناشکر به ارزش‌ها توهین می‌کنند، اما شما دندان روی جگر می‌گذارید به فضل الهی عزت ایران اسلامی حفظ می‌شود و کشور را از وجود موریانه‌ها پاکسازی می‌کنیم.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
0
انشالاازنظرات کارشناسان جوان ونخبه استان جهت رفع مشکلات استفاده کنن
نام:
ایمیل:
* نظر: