به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۹۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
فعال سیاسی اصولگرا و رئیس شورای یاسوج:
رئیس شورای شهر یاسوج و فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار تاسف از وضعیت اقتصادی کشور، گدایی زنان را زیبنده و در شآن نظام ایران ندانست.

به گزارش خبردنا، " محمدرحیم دهرابپور " در جلسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، اظهارداشت:‌ چرا ما باید به جایی رسیده باشیم که زنان ما در حال گدایی باشند؟ و ما معتقدیم این وضعیت زیبنده و شایسته این نظام و انقلاب نیست.

وی گفت: این مملکت باید یک پرچمدار بلند شود و زیر پرچم ولایت در این وضعیت تغییر ایجاد کند، این جامعه تحول می‌خواهد و باید اصلاح شود.

این فعال سیاسی اصولگرا با طرح این سوال که چرا وضعیت اقتصاد مملکت چرا به اینجا رسید؟ خاطرنشان کرد: تیم اقتصادی رئیس جمهور اقتصاد ایران را فلج و به بن بست رساندند.

دهرابپورگفت: این مردم چرا افسرده هستند؟جزو تبعیض و غفلت از احوال مردم این کار صورت نمی‌گرفت؟ چرا با وجود این همه نعمت ناشکری وجود دارد؟

رئیس شورای اسلامی یاسوج با تاکید براینکه فقط به دهه اول انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم و دولت سازندگی دولت بازندگی بود، اظهارداشت:در دولت اصلاحات، چه بلاهایی که بر سر این واژه مظلوم اصلاحات آوردند. 

وی گفت: دولت تدبیر و امید، دولت نفوذ است و اعتقاد ما این است که در افکار برخی براندازی وجود دارد.این دولت با استفاده از مشاوره‌های غلط، مردم را به افسردگی و فقر برده است.

دهرابپور باتاکید براینکه بعد از دولت اول هیچ دولتی در این کشور موفق نبوده است، ادامه داد: دولت احمدی‌نژاد ، دولت عدالت محوری بود و در این دولت که بهترین فرصت بود بدرستی استفاده نشد و خودی‌ها دفع و مخالفان جذب شدند.

این فعال سیاسی اصولگرا  گفت: در دولت های احمدی نژاد در هر دو دور، بنده رییس ستاد او بودم، پیشمان نیستم اما احمدی نژاد خودی‌ها را طرد و مخالفان را جذب کرد.

وی افزود: باید از نفوذ مخالفان و معاندان در مدیریت‌ها جلوگیری کنیم چراکه چپ و راست‌های جعلی دور احمدی نژاد را گرفتند.

رئیس شورای اسلامی یاسوج با بیان اینکه پیروزی انقلاب جز لطف خدا، رهبری امام و حضور مردم نبوده، خاطرنشان کرد: الان در این ادارات مردم دست به دامان کسانی می‌شوند که همه امور قبل از انقلاب در دست آنها بود.

دهرابپور گفت: آقای رضایی شما سعی کنید که در مرکز به وحدت برسید و در سایه این وحدت فرصت عبور از این وضعیت را فراهم کنید.

وی با بیان اینکه در دوره‌های گذشته پیروزی کاندیدای مورد نظر مهم بود، اظهارداشت: برای ما آنچه مهم است این است که رئیس جمهور بعدی چه کاری می‌خواهد بکند که مردم را از این وضعیت نجات بدهد، مهم نیست فرد چه کسی باشد مهم عملکرد افراد است. ما همیشه از این مسئله غفلت می‌کنم.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
سیاستهای غلط جناح اصولگرا باعث تحریم وفلاکت وبدبختی مملکت شده روحانی ودولتش کاره ای نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
درود بر حاج محمدرحیم دهراب پور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
چطوری نوچه احمدی نژاد ؟
نام:
ایمیل:
* نظر: