به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۹۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳
بزرگواری افزود: هر کسی باید با برنامه بیاید تا مثل هشت سال جنگ ما را از گردنه‌ها عبور دهد باید پا روی منیت‌ها بگذاریم تا بتوانیم موفق شویم.

خبردنا؛ نشست دکتر محسن رضایی کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری آینده با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش"خبردنا"، خلیفه خلقی‌پور دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان در این نشست اظهار کرد: نیروهای انقلابی استان نیروهای پای کار و مدافع ارزش‌ها هستند کسانی که ثابت قدم بوده‌اند و بی‌ادعاترین نیروها بوده و قوی‌ترین مجموعه انقلابی کشور در استان ما حضور دارند و همین موجب شده که این مجموعه همیشه تحت فشار باشد در طول چند سال از عمر انقلاب ۴ سال بیشتر سر کار نبوده اند حتی در چهار سال دوم دولت احمدی‌نژاد جریان انحرافی حاکم شد و به همین خاطر این جریان همیشه تحت فشار بوده است.

وی گفت: به عنوان نیروهای انقلاب احساس وظیفه می‌کنیم اولین کسی که به استان آمده شما هستید و سایرینی هم که بیایند مشکلات را با آن‌ها در میان می‌گذاریم. 

خلقی‌پور ادامه داد: جریان انقلاب از ابتدا تاکنون مشکلات زیادی داشته که باید آسیب‌شناسی شود در سال ۸۴ می توانستیم یک رئیس جمهور انقلابی بیاوریم که کشور و جریان را هدایت کند و طعم خدمت را بچشاند در دولت اول احمدی‌نژاد حرکت های امید بخشی صورت گرفت و از نظر خدمت و دوندگی هیچ دوره ای مثل آن دوره کار نشد هر چند با مدیریت علمی می‌توانست کارهای بهتری انجام شود اما اختلافاتی به وجود آمد و فرمان از دست نیروهای انقلابی خارج شد.

وی گفت: در سال 92 اگر تصمیم درستی گرفته می‌شد چنین اتفاقی نمی‌افتاد و دیدیم که برای مثال آقای کاندیدای انقلابی تلفن خود را بر روی آیت‌الله مهدوی کنی خاموش کرد و کسانی که فکر نمی‌کردند بر سر کار آمدند تا سرنوشت مردم را به جایی برسانند که مردم جانشان را به دندان بگیرند.

خلقی‌پور گفت: مردم انقلاب و رهبری و کشور را دوست دارند که اتفاقی نمی‌افتد الان مردم به نان شب محتاج هستند الان کارمند دولت نمی‌تواند نان شب خود را تامین کند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان تصریح کرد: اگر از اول یکی می‌آمد و همه ظرفیت ها را روی یک نفر می‌گذاشتیم شرایط تغییر می‌کرد اما اتفاق خوبی افتاد که یک رای ۱۷ میلیونی پاک گرفتیم که در طول انقلاب برای جریان انقلابی بی‌سابقه بود.

وی به زجری که نیروهای انقلابی در این هشت سال کشیدند اشاره کرد و گفت: اگر امروز همین افراد سفره دل باز کنند هزاران درد دل دارند از تغییر محل خدمت گرفته تا اتاقی در اداره که در آن بنشینند تحت فشار بودند که شماها باید جوابگو باشید شماهایی که در تهران نشسته اید و مشکل ندارید.

وی به برخی آسیب‌ها در درون جریان انقلابی اشارخ کرد و گفت: رقیب روی برگ کاغذ می نویسد عارف کنار برود اما برخی نیورهای انقلابی جواب تلفن بزرگان را نمی‌دهند معلوم اسیت آقایان هر کدام ده تا بیست پست دارند و مشکل ندارند و خدم و حشم و محافظ دارند ما در شهرستان‌ها و استان‌ها مشکل داریم تا کی باید ادامه داشته باشد باید با هم بنشینید و یک کاسه شوید و یک نفر بیاید تا نیروهای انقلاب بتوانند مسیر را تشخیص دهند.

ستار هدایتخواه رئیس شورای ائتلاف استان اظهار کرد: فشارهایی که در مناطق محروم و کوچک با تغییر دولت‌ها و سیاست‌ها به وجود می‌آید کل زندگی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. 

وی گفت: در این سال‌ها شنیده‌ایم و می‌بینیم در فضای جریان‌ها و گروه‌ها و افراد حضور در عرصه جهاد و روحیه جهادی داشتن را زبه عنوان ضد ارزش می دانند و بحث نظامی و نظامی‌گری را مطرح می‌کنند در حالی که این‌ها مجاهد هستند و مجاهدان را خداوند فضیلت بخشیده و پاداش عظیمی برای آن‌ها در نظر گرفته است.

این چهره شاخص نیروهای انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حالی که در خانه نشستن ضد ارزش است و یکی از کارهایی که توسط رسانه‌های دشمن و عناصر داخلی صورت می‌گیرد جای ارزش و ضد ارزش را تغییر می‌دهند و به خورد مردم می‌دهند که انحراف بزرگی است.

هدایتخواه تاکید کرد: باید در این انتخابات برنامه محور باشیم دولت کنونی نشان داد که هیچ برنامه‌ای ندارد باید نیروهای انقلاب با برنامه باشند و فقط رفقا به کار گرفته نشوند امروز کشور نیاز به کسانی دارد که نگاه انقلابی داشته باشند و کاردان و معتقد باشند.

وی گفت: تیمی که بیاید چه کسای باشند موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه شورای ائتلاف قرار گیرد.

حجت‌الاسلام بزرگواری از نیروهای جریان انقلابی استان گفت: خداوند ما را خوب راهنمایی می کند اما ما گوش شنوا و چشم بینا نداریم باید از میدان مین درون خود بگذریم مثل حاج قاسم که فرمود اول خود را شهید کنیم تا بعد به شهادت برسیم.

وی گفت: در پهنه زاگرس ۱۵ استان هستند و به ما تلقین کرده‌اند که رای نمی‌آورید اما اگر از خودمان بگذریم و با هم باشیم حرف برای گفتن داریم بعضی می گویند محسن رضایی برای ما کاری نکرد در حالی که دبیر مجمع تشخیص مصلحت تنها کار قانون‌گذاری دارد 

وی گفت: چه در یاسوج و چه در هر جای دیگر اگر توانستیم نیروها را به وحدت برسانیم همه چیز درست خواهد شد. 

بزرگواری خاطرنشان کرد: باید راه امام و رهبری را به خوبی و به درستی ادامه دهیم امام گوهرشناس بود که شهید بهشتی و رهبری و دستغیب و مدنی را انتخاب می‌کرد و در میان همه فرماندهان چمران و صیاد شیرازی و محستن رضایی را انتخاب کرد که در برابر همه دنیا ایستادیم و این گوهر توانست در دهه اول انقلاب ما را روسفید کند.

وی گفت: ما قوم‌گرا نیستیم ما ایران بزرگ می‌خواهیم کسی را می‌خواهیم که در برابر هجمه‌های اقتصادی دنیا برنامه داشته باشد پس باید فکری کرد تا مثل دهه اول از این گردنه عبور کنیم.

بزرگواری افزود: هر کسی باید با برنامه بیاید تا مثل هشت سال جنگ ما را از گردنه‌ها عبور دهد باید پا روی منیت‌ها بگذاریم تا بتوانیم موفق شویم.

درفشی از جوانان جریان انقلابی استان هم در این آیین گفت: شما مصداق واقعی از خیل جوانانی هستید که به واژه ما می‌توانیم جامه عمل پوشانیدید زاگرس همواره شیرمردانی  از آریو برزن گرفته تا شهدای هشت سال دفاع مقدس دارد که مصداق آن را در پد خندق دیدیم.

وی ادامه داد: اما ظرفیت‌ها انسانی و اقتصادی استان نگاه ویژه‌ای را می‌طلبد استانی  که نفت و آب و گاز و نیروی انسانی کارآمد دارد چشم انتظار توجه بیشتر دارد زیبنده استان فقر و بیکاری و خودکشی نیست 

درفشی یادآور شد: متاسفانه برخی که اسم خود را سیاسی گذاشته‌اند فهم درستی از مشارکت ندارند و هنگامی که در مسند کار می نشینند کسانی که به آن‌ها رای نداده‌اند حق استفاده از مواهب را ندارند.

وی گفت: نیروهای انقلاب استان از جمله دکتر هدایتخواه مغفول مانده‌اند که لزوم کادرسازی برای حضور در مناصب کلان کشوری داریم از محسن رضایی به عنوان نیروی انقلابی انتظار داریم در معرفی نیروهای انسانی تلاش کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: