به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۹۴۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، از وضعیت عادی‌انگاری کرونا و حضور مردم در مراسم‌ها و تجمعات ابراز نگرانی کرد و گفت:حضور در تجمعات و عادی‌انگاری کرونا خطر ورود به وضعیت خطرناک کرونایی را قوت می‌بخشد.

به گزارش خبردنا، "پرویز یزدان پناه" در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: در هفت روز گذشته در استان خوشبختانه هیچ موردی از فوت ناشی از ویروس کرونا گزارش نشده‌است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد جزء سه استان با کمترین میزان فوتی و بستری بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در کشور است، افزود: همچنان شاهد حضور نگران کننده مردم در تجمعات به‌ویزه در مراسم‌های تشییع و تدفین هستیم، که این موضوع خطر ورود به وضعیت خطرناک کرونایی را قوت می‌بخشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به برگزاری برخی از تجمعات سیاسی در استان گریزی زد و گفت: اغلب این تجمعات از طرف افرادی صورت می‌گیرد که در آینده قصد دارند برای جامعه در امر قانون‌گذاری ورود کنند، اما متاسفانه خود در حال نقض قانون هستند.

یزدانپناه با ابراز نگرانی از کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح استان، خواستار توجه بیشتر دستگاه‌های نظارتی بر رعایت دستورالعمل‌ها در سطح بازار و اماکن شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: