به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۹۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقدست از دهه دوم انقلاب ایران تاکنون، عده ای نفوذی در اداره مملکت دخالت دارند.

به گزارش خبردنا، " محسن رضایی " در گلزار شهدای دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه، عامل اساسی فقر و فساد در ایران را وجود نفوذی ها در اداره مملکت دانست و اظهارداشت:‌ به ضرس قاطع می گویم، اگر امروز فقر و فساد در کشور وجود دارد دلیلش نفوذ است و متاسفانه این نفوذی ها در بخشی از اداره کشور از دهه دوم انقلاب حضور دارند.

وی با طرح این سوال که چرا در آستانه انتخابات 1400 شانتاژ می کنند که نظامی ها کاندیدای انتخابات شده اند؟ اظهارداشت:از چه می ترسید؟ از پاکسازی نفوذی ها ترس دارید؟ یا از به دست دادن منافع تان می ترسید و احساس خطر می کنید؟

این فرمانده ارشد سپاهی با بیان اینکه نظامیان جانشان را فدا کردند و اکنون نفوذی ها از ورود نظامیان به عرصه انتخابات می ترسند، خاطرنشان کرد: باید بترسید، چرا که فساد، فقر و تبعیض مربوط به نفوذی ها ، استعماری ها و آنهایی است که برایشان کف می زنید و دستتان در دستشان است.

رضایی گفت: در جوار قبور شهدا به شما هشدار می دهم و البته شما حق دارید بترسید چرا که اگر نیروهای انقلابی وارد شوند ردپای شما را قطع و تمام پول ها را به زندگی ملت ایران باز می گردانند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه در هشت سال دفاع مقدس تحریم های سختی را پشت سر گذاشتیم، یادآورشد: نظامی هایی که به داعش و صدام تو دهنی زدند و از جانشان گذشتند از چیزی ترس ندارند و لانه های نفوذ را فرو خواهند ریخت.

رضایی با تاکید براینکه نباید انقلاب نباید به دست  نااهلان بیفتد، ادامه داد: اگر شایستگان لایق و دست پاک بر سر کار باشند مردم درد نمی کشند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
0
بی قانونی یعنی همین که نظامیان وارد سیاست شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: