به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۹۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ زنی 11 پروژه برق رسانی روستایی دهه فجر امسال در شهرستان های بویراحمد، چُرام ، کهگیلویه و باشت این استان خبرداد.

به گزارش خبردنا،" جمال معتمدی زاده " با بیان این مطلب گفت: 11 پروژه برق رسانی روستایی با اعتباری بیش از 42 میلیارد و 474 میلیون ریال در چهار شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر امسال کلنگ زنی خواهد شد.

وی مهمترین هدف از اجرای این پروژه ها را جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها عنوان و اظهارداشت: از 11 پروژه عنوان شده، شش پروژه در شهرستان بویراحمد، 2 پروژه در چُرام، 2 پروژه در باشت و یک پروژه در کهگیلویه قرار دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، روستاهای " نظرآباد سرگچینه ، دم دیلگون و بن ریز عزیزی بویراحمد"، " ازجونک طسوج و ده چاتی چُرام " ، " مرزنگون و پیچاب مرکزی باشت " و " لااسپید " کهگیلویه را مهمترین پروژه های ذکر شده برای کلنگ زنی برق رسانی روستایی در این استان برشمرد.

معتمدی زاده گفت: بیش از هزار و 760 روستای با حدود 60 هزار مشترک برق در روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخوردار هستند.

وی، سخت گذری ، کوهستانی ، طولانی بودن شبکه های برق ، پراکندگی مناطق سکونت و وجود برخی معارضات محلی را از مهمترین مشکلات پیش روی برای برق رسانی در این استان عنوان کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: