به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۰۰۰
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج:
رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از احتمال سونامی ویروس کووید 19 در استان خبرداد و اظهارداشت: اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود بطور حتم شاهد مرگ و میرهای بیشتر با سونامی تاسفبار هستیم.

" سعید جاودان سیرت " در گفت و گو با خبردنا گفت: متاسفانه کرونا اکنون جهش یافته و نمی توان این واقعیت را کتمان کرد.

وی با تشریح آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: اکنون ترسی برای ما به وجود آمده که نکند با پیک جدیدی از ویروس کرونا مواجه شده باشیم.

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ساده انگاری و سهل انگاری در برابر شیوع ویروس کرونا حتما خطرناک است.

جاودان سیرت با تاکید براینکه ویروس کرونا اکنون جهش یافته و درحال تکثر است، یادآورشد:‌رعایت بسیاری از موارد مرتبط با کنترل ویروس، ضروری تر از گذشته شده است.

وی گفت: فاصله گذاری ها باید بیشتر شود و ما معتقدیم اگر در گذشته از هر 10 نفر ابتلای سه نفر به این ویروس وجود داشت اکنون به هفت نفر رسیده است.

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از احتمال وجود " سونامی " و مرگ و میر بیشتر ویروس جهش یافته کرونا در صورت رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی خبرداد.

جاودان سیرت افزود: کرونا هنوز با ما و ریشه کَن نشده و اکنون جهش جدید کرده و 70 درصد بیشتر از نوع قبلی سرایت گیرتر شده است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: