به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۰۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
استاندار:‌
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با هشدار وضعیت اخیر استان نسبت به افزایش مراجعه کنندگان به مراکز درمانی، اظهارداشت: با خیز دوباره کرونا در استان و شروع پیک چهارم این بیماری، بدون شک وضعیتی خطرناک خواهیم داشت و تلفات کرونایی افزایش چشمگیر خواهد داشت.

به گزارش خبردنا، "حسین کلانتری "در نشست ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گفت: بر اساس آمار های دانشگاه علوم پزشکی استان، در هفته اخیر آمارهای مراجعه کنندگان مبتلا به ویروس کرونا و شمار بستری های آن افزایش داشته که با ادامه این روند روزهای سختی را پیش رو خواهیم داشت.

وی تاکیدکرد: برای مقابله با ادامه این روند باید کنترل ترددهای شبانه در شهرهای استان به ویژه در سه شهرستان بویراحمد، کهگیلویه و گچساران تشدید یابد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: درخواست منع تردد خودروهای غیر بومی به این استان نیز به زودی مطرح زیرا برخی از شهرهای استان احتمال بازگشت به وضعیت نارنجی را دارند.

کلانتری، از عادی انگاری، برگزاری تجمعات و دورهمی های خانوادگی، تشییع جنازه ها و رونق گرفتن برگزاری مراسم های عروسی شلوغ در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار نگرانی کرد.

وی گفت: باید در نظر داشت که بیش از ۸۸ درصد فوتی های کهگیلویه و بویراحمد افراد بالای ۶۵ سال بوده اند و ارتباط جوانان با این گروه آسیب پذیر خطرناک خواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شرایط در شهرستان های گرمسیری را به مراتب بدتر از شهرستان های سردسیری عنوان و یادآورشد: از مردم و دستگاه های نظارتی و حاکمیتی انتظار داریم با هم افزایی از خیز پیک چهارم کرونا در استان جلوگیری کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: