به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۰۱۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تشریح کرد؛
کهگیلویه و بویراحمد دارای ۷۹ گردنه و ۲ هزار و ۸۴۶ کیلومتر جاده برف گیر است.

خبردنا؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهکیلویه و بویراحمد گفت: محورهای یاسوج به شیراز، یاسوج به اقلید، یاسوج به بابامیدان، یاسوج به باغچه سادات، یاسوج به مارگون و یاسوج به سی سخت برفی و تردد در این جاده ها به کندی انجام می‌شود.

به گزارش"خبردنا"، محمد حسین نصیری راد اظهار داشت: تردد در ۳۰ جاده روستایی مناطق سردسیری از جمله مارگون و دنا به علت خاکی بودن و بارش سنگین برف به سختی انجام می‌شود.

وی افزود: جاده ۵ روستا در جاده زیلایی شهرستان مارگون مسدود است و با توجه به شدت و تداوم بارش‌ها احتمال افزایش مسدود شدن راه‌های روستایی پیش بینی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه ‌و بویراحمد تصریح کرد: هم اینک ۱۴۶ دستگاه سبک و ستگین راهداری در جاده‌های استان مستقر و کار بازگشایی و نمک پاشی را انجام می‌دهند.

نصیری راد بیان کرد: ۲۳۰ راهدار در ۲۴ راهدارخانه ثابت و سیار استان آماده ارائه خدمات به رانندگان جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد خدمات رسانی می‌کنند.

وی از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواست تا حد ممکن از سفرهای غیرضرور بپرهیزند و مسافران نیز در صورت اختلال تردد در جاده های ارتباطی این استان با نیروهای راهداری و پلیس راه استان همکاری لازم را داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: