به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۰۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۶
وی ابراز کرد: به دلیل ساخت این ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک دارای بدهکاری‌های مالی بوده که انتظار می‌رود در این زمینه نیز چاره اندیشی شود.

خبردنا: مهدی روشنفکر نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با و خدائیان رئیس ثبت اسناد و املاک کشور مشکلات کهگیلویه و بویراحمد در حوزه فعالیت این سازمان را بررسی کردند.

به گزارش"خبردنا"، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با رئیس ثبت اسناد و املاک کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

مهدی روشنفکر نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با خدائیان رئیس ثبت اسناد و املاک کشور مشکلات کهگیلویه و بویراحمد در حوزه فعالیت این سازمان را بررسی کردند.

روشنفکر در این نشست گفت: شهرستان تازه تاسیس مارگون و بخش لوداب با بعد مسافت طولانی با مرکز استان جهت رفاه حال مردم محروم این مناطق نیاز مبرم به راه اندازی و تاسیس واحد ثبتی دارند، بویژه شهرستان مارگون که از اولویت و امتیازات شهرستان بودن برخوردار است.

وی با بیان اینکه شهر یاسوج با چارت سازمانی دو واحد ثبتی از جمله ناحیه یک و ناحیه دو را دارا است، افزود: فقط ناحیه یک فعال بوده که باتوجه به مرکزیت استان و حجم بالای ارباب رجوع جهت رفاه حال مردم و خدمت دهی بهتر در خصوص زیر ساخت و راه اندازی ناحیه دو یاسوج باید تدبیری کنید.

روشنفکر با اشاره به نوساز بودن ساختمان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد، ابراز کرد: به دلیل ساخت این ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک دارای بدهکاری‌های مالی بوده که انتظار می‌رود در این زمینه نیز چاره اندیشی شود.

خدائیان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز در این نشست با تاکید بر اینکه بنا داریم تمام کارها و فعالیت‌ها را به صورت الکترونیکی انجام دهیم تا دیگر نیازی به مراجعه حضور نباشد، ادامه داد: برای راه اندازی اداره شهرستان مارگون پیگیری لازم را از طریق سازمان اداری و استخدامی انجام می‌دهیم ولی این موضوع نیازمند زمان است.

وی تاکید کرد: برای پرداخت بدهی ساختمان تازه تاسیس ثبت اسناد و املاک استان نیز از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مارگون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
0
0
آخ و بخت مون
نام:
ایمیل:
* نظر: