به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۰۲۹
|
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
خبردنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: درس امام (ره) این بود که همانگونه که به کاخ سفید اعتمادی نیست، امید بستن به «کاخ کرملین» هم راهبرد درستی نیست.

محمدجواد آذری جهرمی در جریان سفر خود به استان زنجان در شورای اداری این استان گفت: درس امام (ره) این بود که همانگونه که به کاخ سفید اعتمادی نیست، امید بستن به «کاخ کرملین» هم راهبرد درستی نیست. امام به ما یاد دادند که به «مردم» بویژه کوخ نشین‌ها تکیه کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تأکیدات امام راحل، افزود: امام (ره) تأکید داشتند که به کاخ‌ها توجه نکنید و به کوخ‌ها توجه و عدالت را برقرار کنید.

وی با اشاره به‌سختی توسعه ارتباطات در روستا‌ها و مناطق محروم، افزود: در این حوزه وعده‌ای داده شد و امروز به قول خود عمل کردیم، البته احساس غرور نداریم، چون وظیفه بوده، ولی اگر محقق نمی‌شد قطعاً دچار خسران و ناراحتی می‌شدیم.

آذری جهرمی تاکید کرد: به مردم بدهکاریم، مردم ما شایسته‌ترین مردم هستند و موجب قوام و بقای کشور هستند.

وی به اتصال روستا‌های وعده داده شده به شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد و گفت: بقیه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان‌های استان زنجان به غیر از ماهنشان تا پایان سال و این شهرستان نیز به دلیل سرما بسیار تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ به‌صورت صد در صد به شبکه ملی اطلاعات دسترسی پیدا می‌کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: هم‌اکنون دانش آموزان روستایی که از آموزش مجازی محروم بودند می‌توانند مانند دانش آموزان مناطق شهری از این آموزش‌ها استفاده کنند.

وی سایت زیرساختی پدافند غیرعامل را یکی دیگر از پروژه‌های راه‌اندازی شده امروز اعلام کرد و افزود: سایت زنجان کوه به‌صورت کامل با استاندارد‌های پدافند غیرعامل که مطالبه استاندار این استان بود انجام شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: