به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۰۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
وی افزود: به هیچ وجه تخریب کاندیدا‌ها حتی رقیبان را قبول نداریم، اما از نقد منصفانه حمایت می‌کنیم.
خبردنا؛ با حضور رئیس و دبیر شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد همایش هم‌اندیشی اعضای هیئت موسس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده برگزار شد.

به گزارش "خبردنا" همایش هم اندیشی اعضای هیئت موسس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده با حضور ستار هدایت‌خواه رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب استان و خلیفه خلقی‌پور دبیر این شورا در دهدشت برگزار شد.

هدایت‌خواه رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در همایش اعضای هئیت موسس شورای ائتلاف شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، تکلیف نیرو‌های انقلابی را تلاش برای ایجاد زمینه‌های ظهور امام عصر (ع) و تشکیل تمدن اسلامی دانست و افزود: با تشکیل دولت جوان حزب الهی زمینه‌های ظهور و تشکیل تمدن اسلامی فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وحدت و پرهیز از تشتت با رعایت اقتضائات، موجب رشد جریان انقلابی می‌شود، افزود: با همه جریاناتی که در مسیر انقلاب گام برمی دارند رقابتی نداریم و به دنبال ائتلاف هستیم.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه نقد منصفانه موجب ایجاد قوت و پیشرفت در کار‌ها می‌شود از هواداران کاندیدا‌های جریان انقلابی درخواست کرد از هرگونه تخریب دیگر کاندیدا‌های این جریان بپرهیزند.

وی افزود: به هیچ وجه تخریب کاندیدا‌ها حتی رقیبان را قبول نداریم، اما از نقد منصفانه حمایت می‌کنیم.

هدایتخواه با اظهار امیدواری به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو تاکید کرد: شورای ائتلاف به دنبال اجماع حداکثری و به وحدت رساندن کاندیدا‌های جریان انقلابی بوده و درصدد است بجای دولت فردمحور، دولت تیم محور و دارای برنامه را برای تشکیل دولت جوان انقلابی در انتخابات وارد رقابت کند.

رئیس شورای ائتلاف استان با اشاره به اینکه در بحث انقلابی‌گری هر کس متناسب با ظرفیت‌های خود مایه می‌گذارد تاکید کرد: کسانی که در بحث برجام و فتنه ۸۸ ولایتمدارانه عمل نکردند و فاقد مواضع اصولی بوده‌اند نمی‌توانند در جریان انقلاب نقشی داشته باشند.

وی با اشاره به رویکرد مردمی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب و ساز و کار طراحی شده از پایین به بالای این شورا اظهار امیدواری کرد ادامه این روند و اجماع حداکثری منجر به پیروزی این جریان خواهد شد.

در ادامه این جلسه خلیفه خلقی‌پور دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب استان با اشاره به اینکه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در بحث شورا‌های اسلامی شهر و روستا بصورت اقتضائی و متناسب با مدل بومی و حسب ضرورت ورود می‌کند تاکید کرد: رسالت اصلی شورای ائتلاف در شرایط پیش رو انتخابات ریاست جمهوری است.

وی با اشاره به اینکه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب یک سابقه ۵-۶ساله دارد که از طریق دموکراسی درون جریانی شکل می‌گیرد به رای بالای کاندیدای این شورا در انتخابات نابرابر ریاست جمهوری دوره گذشته در برابر رئیس جمهور مستقر اشاره کرد و افزود: روند و ساز و کار شورای ائتلاف در دوره جدید، کاملا مردمی و به صورت پایین به بالاست که در ابتدا مجمع عمومی و سپس مجمع منتخب شهرستان‌ها وسپس مجمع عمومی و منتخب استان و سپس مجمع ملی شکل می‌گیرد که در نهایت منجر به معرفی کاندیدای نهایی شورای ائتلاف خواهد شد.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه همه ظرفیت‌های انقلابی در پوشش شورای ائتلاف قرار می‌گیرند، افزود: از همه نیرو‌های جریان برای شکل گیری دولت انقلابی دعوت می‌کنیم.

خلقی‌پور افزود: در ساز و کار جدید شورای ائتلاف موضوع حضور جوانان و بانوان به عنوان یک اصل مهم مورد توجه قرار گرفته است و در روند جدید علاوه بر اهتمام به حضور جوانان، موضوع استفاده ازظرفیت بانوان مورد تاکید می‌باشد.
 
وی با توضیح شکل گیری هسته‌های اولیه شورا‌ها تاکید کرد در هسته مرکزی گروه‌ها بطور قطع یک جوان زیر چهل سال ویک نماینده بانوان باید حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در ماموریت محوله به هئیت‌های موُسس شهرستان‌ها گزارش کاملی داریم افزود شهرستان دنا به نسبت جمعیت دربین تمامی شهرستان‌های استان عملکرد موفق تری ارائه داده است.

در ادامه این همایش، روُسا و دبیران هیئت موسس شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده با ارائه گزارشی به مشکلات و پیشنهادات خود برای ادامه روند ثبت نام و دعوت از اعضای نیرو‌های انقلاب در سامانه مربوطه پرداختند.

در این همایش محمدصادق درفشی در اظهاراتی به توضیح نحوه ثبت نام اعضا در سامانه شورای ائتلاف، گروه‌بندی و لزوم رعایت موارد مندرج در سامانه ثبت نام پرداختند.
نام:
ایمیل:
* نظر: