به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۰۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
وی ادامه داد: اهل رفاقت هستم، اما سوءاستفاده را نمی‌پذیرم و با کسی تعارف ندارم.
خبردنا: امروز اولین نشست کارگروه اشتغال شهرستان به ریاست علیرضا اتابک برگزار شد که این نشست حاشیه‌هایی برداشت.

به گزارش"خبردنا"، این نشست به منظور پرداخت تسهیلات بازآفرینی بافت فرسوده دوگنبدان و اشتغال برگزار شد.

نشست‌های کارگروه اشتغال گچساران مدتی بود که در شهرستان سرانجامی نداشت و تنها با ارائه آمار و ارقام و انتقاد از عملکرد بانک‌ها به سرانجام می‌رسید.

در ابتدای این نشست علیرضا اتابک اظهار کرد: اگر رئیس بانکی در جلسه نباشد بعد از جلسه اگر نتواند دلیل موجه خود را بگوید نامه به مدیر استانی خواهم زد و دیگر در گچساران رئیس نخواهد بود و تکلیف آن را مشخص خواهم کرد.

وی ادامه داد: اهل رفاقت هستم، اما سوءاستفاده را نمی‌پذیرم و با کسی تعارف ندارم.

فرماندار گچساران در خصوص گلایه‌های مدیران از برخی عملکرد بانک‌ها گفت: ما خواسته اضافه‌ای از بانک‌ها نداریم و بانک‌ها هم همان مصوبات خودتان را انجام دهند کفایت می‌کند.

اتابک اذعان کرد: بانک‌ها در تمام جلسات اقتصادی باید حضور داشته باشند.

فرماندار گچساران خطاب به رئیس اداره کار گچساران گفت: سعی کنید با آمار کامل به جلسات بیایید و من به دنبال خروجی هستم محاوره‌ای صحبت نمی‌کنم و من نمی‌پذیرم مدیری بخواهد محاوره‌ای صحبت کند.

اتابک ابراز کرد: اینکه امروز مشکل داریم به این دلیل است که آمار ندارید و من جلسه بی نتیجه را نمی‌پذیرم.

در ادامه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: تعدادی طرح‌های تولیدی در حوزه امام زاده جعفر داریم که بین ۶۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و انتظار می‌رود بانک‌ها برای بهره‌برداری رسیدن این طرح‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

شریفی اذعان کرد: در زمان آقای تاجگردون قرار شد بانک توسعه تعاون وام‌های پرداختی داشته باشد و مدیران بانک‌ها هم بازدیدی از طرح‌ها داشتند.

وی ادامه داد: رایزنی‌های صورت گرفت و قرار شد مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شود، اما به ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران ابراز کرد: از آن روز جلسات متعددی گرفته شده است و هر روز بانک یک حرفی می‌زند در حالی که سرمایه گذاران به بانک رفته‌اند و تعهد داده اند.

شریفی عنوان کرد: ۱۱ طرح با اعتباری به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حسابشان رفته است، اما پرداختی بانک تنها یک فقره ۷۰۰ میلیونی بوده است.

در ادامه این نشست نماینده بانک توسعه تعاون اظهار کرد: ما هیچ مشکلی در این خصوص نداریم و آماده پرداخت هستیم.

در ادامه نشاطی معاون فرماندار در واکنش به سختن نماینده بانک توسعه تعاون گفت: شما در پرونده وام این فرد چیز دیگری پاراف کرده‌اید و افراد هر روز مراجعه می‌کنند.

نماینده بانک توسعه تعاون گچساران ادامه داد: باید اعتبار باشد تا پرداخت شود.

در ادامه فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: متاسفانه بانک توسعه تعاون مشتری خود را می‌ترساند و سرمایه گذار و تولیدکننده را ناامید می‌کند.

اتابک افزود: من نمی‌پذیرم ۱۱ جلسه بی نتیجه در شهرستان گچساران برگزار شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: