به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۰۸۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
خبردنا: سخنگوی قوه قضاییه احتمال کاندیداتوری رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ را رد کرد.
 
آمدن و نیامدن برخی از چهره‌های شاخص و سرشناس که توان ایجاد تغییر در معادلات انتخاباتی را دارند، معلوم نیست و گمانه‌زنی‌های انتخاباتی روز به روز بیشتر می‌شود. یکی از این گمانه‌ها نیز کاندیداتوری سیدابراهیم رئیسی است که در روز‌های اخیر با اعلام حمایت رسمی شورای وحدت از او و برخی تلاش‌ها برای ورود او به این کارزار، شدت گرفته بود.

سخنگوی قوه قضاییه، اما در نشست خبری امروز خود این گمانه را رد کرد. اسماعیلی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا آقای رییسی در انتخابات کاندیدا می‌شوند گفت: انجام خدمات کاملا موفقیت آمیز در قوه قضاییه و در دوره تحول از آغازین روز‌های مسولیت آیت الله رییسی بوده است. ایشان با برنامه تحول و جامع مسولیت قوه قضاییه را قبول کردند و روند اقدامات ایشان مشخص و منطقی و به دور از کار تبلیغاتی بوده و طی می‌کند.

وی افزود: آنچه اطلاع دارم ایشان در دیداری که با دانشجویان داشتند همین سوال را از ایشان پرسیدند و ایشان پاسخ دادند که من به جز قوه قضاییه به مساله دیگری فکر نمی‌کنم. ما هم شاهد هستیم ایشان بصورت شبانه روزی تمام توان و انرژی خود را مصروف قوه قضاییه می‌کنند و تا امروز نه ایشان نظر دیگری داشتند و نه ما رویکردی دیگری را مشاهده کردیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: