به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۱۰۹
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
معاون هلال احمر خبر داد:
حسین کلانتری تصریح کرد: در همان ساعات اولیه وقوع زلزله در شهر سی سخت با تلاش دستگاه های خدمات رسان قطعی برق و آب شهر برطرف شد.

خبردنا: معاون هلال احمر کشور گفت: به دستور دبیر کل جمعیت و رییس جمعیت هلال احمر کشور فورا تیم واکنش سریع به استان اعزام شدند.

به گزارش "خبردنا"، نشست ستاد مدیریت بحران استان با حضور استاندار، معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، معاون توسعه مدیریت و منابع جمعیت هلال احمر کشور و جمعی از مدیران ارشد استانی و شهرستانی بامداد امروز در فرمانداری شهرستان دنا برگزار شد.

معاون هلال احمر کشور در این نشست اظهار داشت: هم اکنون ۴ استان همجوار برای کمک رسانی و امداد رسانی در آمادگی کامل به سرمی برند و در صورت نیاز و درخواست با تجهیزات کامل وارد استان می شوند.

محمد باقر محمدی اسکان اضطراری و رفع نیازمندی های مردم از جمله چادر را از اولویت های اساسی خواند.

حسین کلانتری نیز ابراز داشت: اسکان اضطراری مردم در شهر سی سخت و روستاهای اطراف باید مورد توجه باشد و توزیع چادر بین آنها در دستور کار باشد.

وی افزود: هم‌اکنون تیم‌های امدادی، پزشکی، دستگاه های خدمات رسان در سطح شهر سی سخت و روستاهای اطراف مستقر و آماده خدمت به مردم هستند.

حسین کلانتری تصریح کرد: در همان ساعات اولیه وقوع زلزله در شهر سی سخت با تلاش دستگاه های خدمات رسان قطعی برق و آب شهر برطرف شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در برخی مناطق زلزله زده سی سخت با قطعی گاز مواجه هستیم، که شرکت گاز در تلاش برای رفع سریع این مشکل است.

کلانتری از پیش بینی و تامین همه نیازها در شهر سی سخت خبر داد و گفت: همه تیم‌ها و دستگاه ها برای خدمت رسانی و حضور در مواقع اضطراری در حالت آماده باش کامل هستند.

استاندار دستور داد دستگاههای خدمات رسان با تمام توان نیازهای ضروری رو برطرف کرده و تا پایان بحران به صورت تمام وقت معاون عملیات امداد و نجات جمعیت و بسیج همه امکانات پای کار باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: