به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۱۱۲
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی خبر داد:
وی تصریح کرد: هم اینک نیروهای اورژانس در آماده باش کامل به سر می برند.

خبردنا: سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۸ مصدوم (۲۲ مرد و ۲۶ زن) امداد رسانی شد که تعداد ۱۰ نفر از آن ها بستری شدند.

به گزارش"خبردنا"، جهانبخش وحدت نژاد اظهار داشت: پس از زلزله ی ۵/۶ دهم ریشتر در شهر سی سخت در شرایط بد جوی باران و برف فرماندهی حادثه در EOC فعال شد و ارزیابی اولیه ی حادثه صورت گرفت.

وی افزود: تعداد ۱۴ آمبولانس و اتوبوس آمبولانس از اورژانس ۱۱۵ و ۴ دستگاه از مراکز بهداشتی درمانی که در مجموع ۱۶ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس و خودروی فرماندهی به مصدومان خدمات رسانی می کنند.

 سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اینک نیروهای اورژانس در آماده باش کامل به سر می برند.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر ، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه ؛چهارشنبه شب شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند. مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق ۸ کیلومتری زمین اتفاق افتاد..

براساس این گزارش ،زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد ، ۱۹کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است .

نام:
ایمیل:
* نظر: