به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۱۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
وی ادامه داد: مردم در ساخت خانه‌ها برای استحکام سازی دقت کنند تا در چنین بحران‌هایی گرفتار نشوند.

خبردنا؛ وزیر راه و شهرسازی گفت: پس از ارزیابی دقیق خسارات تسهیلات ارزان قیمت به مناطق زلزله زده دنا تخصیص می‌یابد.

به گزارش"خبردنا"، "محمد اسلامی" در جمع مردم سی سخت بر یکپارچگی در بحث خدمات رسانی به مردم تاکید کرد و افزود: بنده از طرف رئیس جمهور حامل سلام ویژه و پیام به مردم عزیز و با کفایت استان کهگیلویه و بویراحمد هستم.
 
وی هدف از این سفر را ارزیابی وضعیت برای برنامه ریزی جهت تخصیص اعتبار به مناطق زلزله عنوان و تصریح کرد: خسارات باید به صورت دقیق ارزیابی شود تا بتوانیم تسهیلات ارزان قیمت تخصیص دهیم.
 
اسلامی در خصوص تعیین تکلیف وضعیت قبوض آب، برق و گاز، اظهار کرد: تا زمان اسکان دائم مردم و جایگزینی منازل آن‌ها پرداخت آن‌ها به تعویق می‌افتد.
 
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پیگیر مشکلات زیست محیطی محور سی سخت_یاسوج هستم، تاکید کرد: عملیات پروژه جاده محور سی سخت_یاسوج از سر گرفته می‌شود.
 
وی ادامه داد: مردم در ساخت خانه‌ها برای استحکام سازی دقت کنند تا در چنین بحران‌هایی گرفتار نشوند.
 
اسلامی بیان کرد: از رئیس سازمان نظام مهندسی خواستیم که خانه‌های نوساز بررسی شوند و با کارشناسانی که نظارت بر ساختمان‌ها داشتند و کوتاهی کردند برخورد شده و به کمیته انتظامی نظام مهندسی معرفی شوند.
 
وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنانش، خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات عقب مانده مردم دنا به زمان دیگری موکول می‌شود.
 
"محمد اسلامی" وزیر راه و شهرسازی امروز با حضور در شهرستان دنا از نزدیک از روند خدمات رسانی به مردم سی سخت و روستا‌های اطراف بازدید کرد.
 
 
نام:
ایمیل:
* نظر: