به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۱۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱

به گزارش  خبردنا، " سید ابراهیم رئیسی " در فرودگاه این شهر با بیان اینکه حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد را توفیقی می دانم، اظهارداشت: 25 نفر هیات همراه ما در یک ماه گذشته شرایط استان را بررسی کرده اند.

وی افزود: این حضور بخاطر همین جلسات و بررسی ها بوده و ابتدا با همکاران و سپس با مسوولان استانی در شورای اداری مباحث مربوط به استان مطرح می شود.

رئیس قوه قضائیه، نشست نهایی سفر یکروزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد را با شورای قضایی دانست و خاطرنشان کرد: مسائلی را که بتوانیم در استان حل و برخی مسائل را نیز در کشور بررسی و حل خواهیم کرد

رئیسی گفت: ادای احترام می کنم به شهدای عالی قدر استان و البته استان کهگیلویه و بویرحمد از استان هایی است که شهدای عالی قدری تقدیم انقلاب کرده است.

رئیس قوه قضائیه با گرامی داشتن یاد و خاطره مرحوم آیت الله ملک حسینی نماینده فقید ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: یاد ایشان را گرامی می داریم و برای ایثارگران و جانبازان استان هم طلب عافیت می کنم.

رئیسی به حادثه تلخ زلزله سی سخت مرکز شهرستان دنا هم اشاره و یادآورشد: این زلزله همه را نگران و البته الحمدالله، اقداماتی برای امدادرسانی از سوی مسوولان استانی و ملی شده و از طریق رسانه ملی آن را دنبال می کردم.

وی گفت: از استاندار و مدیران خدمت رسان می خواهم حضور و پیگیری در منطقه اولویت آنان در امروز باشد و البته ما از حضور این عزیزان تشکر می کنیم. 

رئیسی گفت: از آنان می خواهم اولویت را در حضور در منطقه زلزله زده سی سخت بدانند و خدمت رسانی به آنان را دنبال کنند.

وی افزود: امیدوارم خداوند به همه آنان صبردهد و به ما توفیق دهد زندگی آن را هرچه زودتر سامان بدهیم

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
درود .
جناب علی بازی لطفا سایت درج شکایات رو اعلام بفرما تا از طریق اینترنتی اقدام کنیم در شرایطی که دسترسی به ایت الله رییسی برای عوام مقدور نیستش لطفا تسریع بفرما در اعلام سایت مورد نظر سپاسگزارم
نام:
ایمیل:
* نظر: