به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۱۳۸
|
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
درویشیان:
رئیس سازمان بازرسی کشور تاکید کرد دستگاه قضایی با هر گونه کاهلی و قصور در فعال شدن واحدهای تولیدی تَرک فعل محسوب شده و برخورد قاطع قضایی می‌شود.

به گزارش خبردنا، حسن درویشیان در حاشیه بازدید از برخی واحدهای نیمه فعال شهرک صنعتی یاسوج، یکی از اهداف سفرهای استانی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد را عنوان و اظهارداشت: هر گونه کوتاهی و قصوری از ناحیه متولیان دستگاه‌های اجرایی باشد حتما به عنوان ترک فعل برخورد قاطع قضایی خواهد شد.

وی  گفت: واحدهای تولیدی سرمایه ملی است و فعال شدن آن‌ها باعث افزایش اشتغال و بهره‌وری خواهد شد.

درویشیان با اشاره به تعطیلی کارخانه تولید باتری یاسوج، ادامه داد: این واحد از سال ۹۴ به تملک بانک درآمده و برای فعال شدن آن اقدامی صورت نگرفته است.

رئیس سازمان بازرسی به وضعیت نیمه کاره سردخانه یاسوج هم اشاره و یادآورشد: این کارخانه نیز از واحدهایی است که سال‌ها پیش باید بهره‌برداری می‌شد اما نیمه تمام مانده است.

درویشیان عدم تعهد برخی از سرمایه گذاران واحدها را منجر به تملک واحد توسط بانک دانست و تاکید کرد که دستگاه قضایی تلاش می‌کند این واحدها به مالکان خود برگردد.

وی گفت: اگر امکان برگشت این واحدها برای مالکان هم وجود نداشته باشد بانک‌ها می‌بایست آن ها را فعال کنند و نباید سرمایه ملی راکد بماند.

نام:
ایمیل:
* نظر: