به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۱۴۸
|
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور رئیس سازمان زندان‌ها تعداد ۲۲ زندانی جرائم مالی که زمینه آزادی آنان فراهم گردیده بود به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش خبردنا، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در مراسم آزادی ۲۲ نفر از زندانیان استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: تا پایان هفته، تمام زندانیان فقیر کشور که به علت مبالغ پایین در زندان هستند شناسایی و از محل اعتبارات اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آزاد خواهند شد.

حاج محمدی با اشاره به موضوع خانواده زندانیان، اظهارداشت: متاسفانه با زندانی شدن هر فرد خانواده او نیز دچار آسیب می‌شود و شما باید بخاطر خانواده، فرزندان و همسر خود از مسیر گذشته خود بازگردید و راه درست زندگی را انتخاب کنید.

شایان ذکر است مجموع بدهی این ۲۲ زندانی، ۵ میلیارد و ۷۵۳‪ میلیون تومان بود که ۶۱ درصد این بدهی بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان با تلاش شورای حل اختلاف و مددکاران توسط شکات بخشوده و بخش دیگر این بدهی‌ها توسط ستاد دیه استان پرداخت شد

آزادی دو اعدامی در سفر رئیس قوه قضائیه به یاسوج 

رئیس سازمان زندان‌ها در این مراسم با قدردانی از شکات به علت این اقدام ارزشمند که فرهنگ گذشت را در جامعه ترویج می‌کند از تلاش‌های مددکاران زندان‌ها و مسئولان ستاد دیه و شورا‌های حل اختلاف قدردانی کرد.

در حاشیه این آیین، ۲ زندانی محکوم به قصاص با تلاش و پیگیری شورای حل اختلاف شعبه ۹ کهگیلویه و بویراحمد و کسب رضایت اولیای دم بخشوده شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: