به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۱۴۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
در نشست با رئیس قوه قضائیه:
نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به فعالیت دستگاه قضا در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اظهارداشت: هر چند در استان کارهایی زیادی انجام شده است و قضات شریف زیادی در استان داریم که کارها را به نحو احسن انجام می‌دهند اما همچنان مردم از رفتار غیر کریمانه برخی از عوامل قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گلایه مند هستند.

به گزارش خبردنا، ستار هدایتخواه در نشست جمعی از نخبگان و اقشار مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس قوه قضائیه گفت: گاهی از رفتارهای قضات، وکلا و کارشناسان در صیانت از حقوق بیت المال بوی تبانی استشمام می‌شود و انتظار داریم دستگاه قضا به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

وی خواستار حمایت از نیروهای مطالبه‌گر، دانشجویان انقلابی و گروه‌های مطالبه‌گر در استان کهگیلویه و بویراحمد شد و خاطرنشان کردگفت: آیت الله رئیسی، سوت زنی را برای مقابله با فساد مطرح کردند که امید می‌رود نیروهای مطالبه گر مورد حمایت قرار بگیرند.

مُخبر اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات درون استان گفت: در حوزه صنعت خیلی از واحدهای تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد تعطیل یا نیمه تعطیل هستند و ۵۰ درصد شهرک‌های صنعتی همین وضعیت را دارند و نماد صنعت این استان، یعنی کارخانه قند یاسوج را به تعطیلی کشاندند.

هدایت‌خواه به روند ناسالم واگذاری‌ها در بخش‌های مختلف، معوق ماندن پتروشیمی دهدشت، ابهام جدی در پتروشیمی گچساران، عدم توجه به بخش تعاون اشاره و یادآورشد: سهل انگاری و تبانی در واگذاری‌ها، حریم رودخانه‌ها، زمین‌های مارگون، اندرسا و دشتک سی‌سخت باید مورد توجه جدی دستگاه قرار گیرد.

وی طولانی شدن برخی پروژه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله؛ پروژه‌های آبرسانی به لیکک و بقیه مناطق استان یادآور و تصریح کرد: شرایط کنونی برخی از این پروژه ها بسیار نگران کننده است.

این فعال فرهنگی و سیاسی اصولگرا، بکارگیری بدون ضابطه نیروها در ادارات استان و روابط ناسالم در سیستم اداری استان کهگیلویه و بویراحمد را از دیگر مشکلات کنونی این استان برشمرد.

هدایتخواه گفت: حل مشکل جمعه بازار شهر یاسوج و حواشی آن یکی دیگر از مواردی  می باشد که نیاز است مورد توجه قرار بگیرد و این یک معضل شهری و اجتماعی است

وی تاکیدکرد که در حوزه فرهنگ نیز تَرک فعل توسط مدیران این حوزه دیده می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: