به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۱۵۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
رییسی در شورای قضایی استان:
رئیس قوه قضاییه گفت: به من گفته شده تعداد نفراتی که به همکاران ما مراجعه کردند بسیار بالا بوده است، از شما مسؤولان قضایی خواهش دارم، مواردی که به شما ارجاع داده شده را با حساسیت دنبال کنید چرا که مردم به این سفر اُمید دارند، نمی‌گویم ناحق انجام شود اما نامه‌ها و درخواست‌های مردم را با حساسیت بخوانید و دنبال کنید.

به گزارش خبردنا، سید ابراهیم رییسی عصر امروز در نشست شورای قضایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر فردی دارای مسئولیت خطیر قضا یا مرتبط قرار گرفت نیازمند ظرفیت بسیاری جدی بوده و شاخصه کار انبیاء گونه داشتن صبر است.

رئیس دستگاه قضاء گفت: رسیدگی به دعاوی مردم نیاز به ظرفیت دارد، کسی که به عنوان قاضی نشسته تا دعوایی را حل کند باید ظرفیت و صبر بالایی داشته باشد تا بتواند آن دعوا را حل و فصل کند.

رئیسی افزود: حفظ حقوق عامه بسیار مهم و در این استان منابع طبیعی و ذخایر بسیار داریم ، حفظ آن برای همه ضرورت دارد حفظ منابع طبیعی و محیط زیست بسیار مهم است‌.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: در موضوع برخی واگذاری‌ها، کارخانه قند را دیدیم که تاسف آور است و همچنین موضوع کارخانه آرد و پتروشیمی؛ بارها گفتم  که مسئله واگذاری به بخش خصوصی را یک ضرورت می‌دانیم اما  شرط دارد که بخش خصوصی را بتوانند نظارت کنند نه اینکه کارخانه با این کار تعطیل شود لذا اصل خصوصی سازی قبل از هر چیز مورد تاکید است.

وی در خصوص کارخانه قند یاسوج گفت: بانک تجارت پول دارد باید برای ادامه کار پول بگذارد تا این کارخانه در استان بدرخشد.

رئیسی گفت: حمایت از تولید وظیفه همه است، جهش تولید با عمل محقق می‌شود با حرف ایجاد نمی‌شود، جهش تولید حکمت‌های زیادی دارد لذا هر چه تولید افزایش یابد موجب ایجاد قدرت در کشور می‌شود.

وی با تقدیر از مختومه شدن ۹۲ درصد پرونده‌های معوقه که جای تقدیر دارد گفت: اینجا خیلی دارایی‌ دارد، اینکه برخی فعلیت پیدا نکرده باید به روش‌های مدیریتی نگاه کرد، همچنین مردم این استان مردم خوبی هستند باید به آنها با کرامت سخن گفت

نام:
ایمیل:
* نظر: