به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۱۵۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
روشنفکر در شورای اداری استان؛
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم شورای اسلامی به تشریح شرایط کنونی شهر زلزله زده سی سخت مرکز شهرستان دنا ، وضعیت زندگی مردم این شهر را در وضعیت موجود سخت ارزیابی کرد.

به گزارش خبردنا، مهدی روشنفکر عصر امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد، اظهارداشت: حضور شما در این منطقه بسیار تاثیرگذار بود و تقاضا دارم دستور سرعت بخشی در روند خدمات رسانی را ارائه دهید

این نماینده مجلس گفت: انتظار می‌رود رئیس دستگاه قضاء در زمینه تامین امنیت و تسریع در خدمات رسانی به مردم زلزله زده شهرستان دنا تدبیری ویژه ای کند.

روشنفکر افزود: امروز همه اعتراف دارند که از زمان تصدی آیت الله رئیسی در دستگاه قضایی روح تازه‌ای در پیکر دستگاه قضا دمیده شده و امیدوارم به یاری خدا و پشتیبانی مردم برای پیگیری منویات مقام معظم رهبری بیش از پیش در این مسیر گام برداریم.

نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تاکید برجابجایی زندان مرکزی یاسوج، اظهارداشت: با توجه به اینکه زندان مرکزی در کنار فرودگاه احداث شده انتظار می‌رود برای جابجایی آن صورت گیرد. 

روشنفکر، جابجایی زندان یاسوج یک ضرورت اجتماعی و فرهنگی دانست و  تصریح کرد: بخشی از اراضی دشت سقاوه مارگون برای احداث کارخانه پتروشیمی واگذار شد و به دلایلی فسخ و کشاورزان نسبت به واگذاری اراضی خود اعتراض داشتند که هم اکنون حکم زندان برای کشاورزان صادر شده و انتظار می‌رود در این زمینه تدبیری کنید.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خواستار راه اندازی کارخانه قند یاسوج هم شد و ادامه داد: تعارضات بین مردم و حوزه منابع طبیعی بعد از سال‌ها کار کشاورزی اکنون به یک معضل تبدیل شده و حجم زیادی از پرونده‌ها موجود دادگستری در این زمینه است که می طلبد تدابیری شایسته برای حل این نگرانی ها اندیشیده شود. 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: