به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۱۶۹
|
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
وی اظهار داشت: از خداوند متعال برای هموطنان آسیب دیده در این زلزله طلب سلامتی و تندرستی می کنیم

خبردنا؛ کمک های اهدایی شرکت پتروشیمی پردیس به منظور یاری رساندن به هموطنان زلزله زده شهرستان سی سخت به استان کهگیلویه و بویر احمد ارسال شد.

به گزارش"خبردنا"، مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم ترین وظایف اسلامی و انسانی ما در زمان بحران ها و بلایای طبیعی، همدردی و امدادرسانی فوری به هموطنان عزیزی است که در شرایط سخت گرفتار شده اند و شرکت پتروشیمی پردیس نیز که از شرکت های پیشرو در حوزه مسئولیت های اجتماعی است همواره در زمان حادث شدن بلایا و اتفاقات سخت در یاری رسانی پیشقدم بوده است.

دکتر غلامرضا جمشیدی درخصوص کمک های پتروشیمی پردیس به هموطنان زلزله زده سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به استعلام های اخذ شده؛ مهمترین نیاز مردم زلزله زده در حال حاضر، مواد غذایی و بهداشتی است که جهت ارسال یک محموله شامل کنسروهای خوراکی و مواد بهداشتی و شوینده به مناطق زلزله زده اقدام فوری بعمل آمده و طبق هماهنگی های انجام شده کمک های اهدایی پتروشیمی پردیس با همکاری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در بین هموطنان آسیب دیده توزیع خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: از خداوند متعال برای هموطنان آسیب دیده در این زلزله طلب سلامتی و تندرستی می کنیم و امیدواریم با یاری مردم عزیز و مسئولان اجرایی به زودی شاهد سامان بخشیدن به وضعیت زلزله زدگان باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: