به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۱۸۵
|
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی این شرکت برای واگذاری انشعاب برق به منطقه تجاری یاسوج معروف به جمعه بازار خبرداد.

به گزارش خبردنا، جمال معتمدی زاده در نشستی با اعضای شورای شهر یاسوج گفت: متاسفانه برای تامین برق پایدار در سطح شهر یاسوج با مشکلات جدی مواجه بوده که یکی از این مشکلات واگذاری انشعاب به جمعه بازار یاسوج است.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق اکنون امکان واگذاری انشعاب به جمعه بازار یاسوج را ندارد، اظهارداشت: شهرداری یاسوج و معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد قرار بود تمهیداتی در این ارتباط بیندیشند که ما همچنان منتظر آن تمهیدات هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شرکت برق توان واگذاری انشعاب برق به این منطقه تجاری را دارد اما شهرداری یاسوج باید برخی زیرساخت ها را در جمعه بازار یاسوج فراهم آورد و البته در بازدید دو هفته پیش قرار بود این زیرساخت ها فراهم و ما همچنان منتظر اعلان نظر شهرداری هستیم.

معتمدی زاده، تامین برق پایدار و فروش انشعاب به مشترکین را از راههای درآمدزایی شرکت توزیع نیروی برق عنوان و خاطرنشان کرد: واگذاری انشعاب به جمعه بازار یاسوج از دغدغه های جدی ما بوده که انتظار داریم شهرداری این شهر برای رفع این دغدغه همکاری های بیشتری از خود نشان دهند.

وی گفت: در واگذاری انشعاب برق به منطقه " بلکو " نیز در شهر یاسوج با مشکلات جدی مواجه بوده و با توجه به شرایطی که اکنون آن منطقه دارد امکان واگذاری انشعاب از سوی شرکت توزیع نیروی برق وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه در برخی نقاط شهری در بحث روشنایی معابر نیز دارای کمبود امکانات و محدودیت اعتباری هستیم، یادآورشد: آمادگی هرگونه همکاری با شهرداری یاسوج جهت احداث و تامین برق روشنایی معابر را داریم اما واقعیت این است که شرکت توزیع نیروی برق از لحاظ امکانات و اعتبارات دارای محدودیت هایی است که شهرداری می بایست در این بین همکاری های لازم را از خود نشان دهد.

معتمدی زاده گفت: تلاش می کنیم تا قبل از شروع تعطیلات نوروزی امسال، روشنایی معابر نقاطی را که در یاسوج دارای ترافیک احتمالی مسافران نوروزی شد بنحو شایسته ای احداث و اصلاح کنیم.

وی به موضوع مطالبات مالی مابین شرکت توزیع نیروی برق استان و شهرداری یاسوج هم اشاره و ادامه داد: متاسفانه در گذشته در برخی اوقات شاهد مسدود نمودن حساب های بانکی این شرکت توسط شهرداری یاسوج بوده ایم که انتظار داریم با برگزاری جلسات کارشناسی، حساب و کتاب مابین این دو دستگاه ساماندهی و نیازی به مسدود نمودن حساب ها و یا تشکیل پرونده قضایی نباشد.

معتمدی زاده تاکیدکرد که شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی لازم برای انجام تهاتر در حوزه های مالی را با شهرداری یاسوج دارد.

وی گفت: با راه اندازی پُست 400 کیلوولت یاسوج بخش زیادی از مشکلات برق این شهر حل شده و این درحالی است که اغلب شهرهای صنعتی از داشتن چنین پُستی محروم هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما خود را کارگر مردم دانسته و وظیفه کارگری هم کار کردن خوب و صادقانه برای مردم است.

معتمدی زاده تاکیدکرد که این اجازه را به خود نمی دهد وعده ای به مردم بدهد که در آینده نتواند آن وعده را تحقق ببخشد.

ورود به حریم ها و ساخت بالکن های جدید مانع رفع نوسانات برقی در یاسوج

معاون فنی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست، دلیل وجود نوسانات و اُفت ولتاژ در برخی از مناطق شهر یاسوج را عنوان کرد.

" سید ابوذر بزرگواری " گفت: متاسفانه هم اکنون در 60 نقطه شهری یاسوج دارای اُفت ولتاژ و نوسانات شبکه های برق هستیم که می بایست شبکه های جدید احداث تا بتوانیم جلوی این مشکلات را درآینده بگیریم.

وی ورود ساکنین این مناطق به حریم ها و ساخت بالکن منازل مسکونی در نزدیکی شبکه های برق را از مهمترین دلایل اجرانشدن پروژه های برق برای رفع اُفت ولتاژ و نوسانات برق در سطح شهر یاسوج برشمرد.

معاون فنی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تشکیل کارگروه و یا کمیته ای از متخصصین برای رفع این مشکل ضروری بنظر می رسد، خاطرنشان کرد: به عقیده ما باید کارگروهی از مهندسین شرکت برق، سازمان نظام مهندسی و شهرداری یاسوج تشکیل تا بتوان تدابیر ویژه ای برای این بحران اندیشید.

بزرگواری تاکیدکرد که شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل این مشکلات در برخی از نقاط شهری به بُن بست رسیده و دستگاههای متولی همانند شهرداری یاسوج بایستی اقدامات جدید و جدی در این ارتباط از خود نشان دهد.

تقدیر از احداث روشنایی معابر در نقاط تفریحی شهر

عضو شورای شهر یاسوج هم در این نشست با تشریح ویژگی های متعدد توسعه ای در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج، اظهارداشت: اگر بنحو مطلوبی از این ظرفیت ها بهره برده می شد ما نباید اکنون در رتبه آخر توسعه یافتگی کشور می بودیم.

محمدرحیم دهرابپور گفت: انرژی مهمترین مولفه در توسعه اقتصادی دنیا محسوب می شود که می طلبد برای توسعه این بخش تمامی دستگاههای اداری همکاری های لازم را با شرکت توزیع نیروی برق از خود نشان دهند.

وی با تقدیر از احداث روشنایی معابر در ورودی شهر یاسوج، پارک جنگلی و ساحلی این شهر ، اظهارداشت: امیدواریم در برخی از نقاط شهری که مشکل روشنایی معابر وجود دارد نیز در آینده نزدیک این مشکل حل شود.

انتصاب مدیرعامل برق براساس شایسته سالاری بوده است

عضو دیگر شورای شهر یاسوج  با بیان اینکه انتصاب مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد براساس شایسته سالاری بوده نه تصمیم جریان های سیاسی، اظهارداشت: سیاسی شدن انتصابات مدیران متخصص و فنی بطور حتم آسیب های جدی بدنبال خواهد داشت.

مسعود خوبانی گفت: ما به آینده خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان بدلیل داشتن سرمایه های انسانی متخصص امیدوارتر شده ایم و آمادگی هرگونه همکاری با این شرکت در حوزه های مختلف را داریم.

وی از مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان خواست نسبت به احداث روشنایی معابر در محدوده پُل سوم بشار تمهیدات جدی بیندیشند.

علی اکبری تبار عضو دیگر شورای شهر یاسوج هم در این نشست اظهارداشت: مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان از شهرداری یاسوج و بالعکس باید ساماندهی و بگونه ای عمل شود که بتوانیم مشکلات کنونی را حل کنیم.

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: