به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۱۸۶
|
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
در این اطلاعیه آمده است؛ همه موظف هستیم تا از توان خود برای کاهش آلام هموطنان و بازگشت به شرایط پایدار و مطمئن تلاش کنیم.

خبردنا؛ باشگاه پرسپولیس برای کمک به زلزله زدگان سی سخت با استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌ها و همکاری با آن‌ها اعلام آمادگی کرد.

به گزارش"خبردنا"، باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای ضمن ابراز همدردی و همراهی با آسیب دیدگان زلزله اخیر در شهر سی سخت، آمادگی خود را برای کمک رسانی به زلزله زدگان اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

متاسفانه بار دیگر تعدادی از هموطنان عزیز ما، به دلیل وقوع زلزله در سختی و دشواری ناگواری گرفتار آمده‌اند، خوشحال هستیم که بر اثر حادثه، هموطنی را از دست نداده ایم تا خانواده‌هایی سوگوار شوند، اما به همان میزان و از شرایط دشواری که برای مردم شریف سی سخت ایجاد شده است، ناراحت و آزرده هستیم.

تردیدی نیست که در چنین شرایطی، وظیفه همه ماست که به کمک خانواده‌های آسیب دیده برویم، آن‌ها در شرایط دشواری قرار گرفته اند که این امر می‌تواند جان و سلامت هموطنان‌مان را به خطر بیندازد.

از سوی دیگر، همه موظف هستیم تا از توان خود برای کاهش آلام هموطنان و بازگشت به شرایط پایدار و مطمئن تلاش کنیم. تردیدی نیست که نهاد‌ها و سازمان‌های مسئول، در این امر کوشا و مصمم هستند، اما باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، ضمن دعوت از تمامی هواداران در سراسر ایران و در دیگر کشورها، دعوت و تقاضا می‌کند از طریق مبادی رسمی و مطمئن که می‌دانند برای این یاری، همراه برادران و خواهران خود شوند.

باشگاه پرسپولیس، تک تک مردم شریف این منطقه حادثه دیده را عضوی از خانواده خود، خانواده بزرگ پرسپولیس می‌داند و با توجه به این که باشگاه، خود در شرایط سختی قرار دارد، آمادگی خویش را اعلام می‌کنیم تا در همکاری با سازمان‌های مسئول و مردم نهاد، مانند گذشته از ظرفیت عظیم اجتماعی خود و جامعه چند ده میلیون نفری پرسپولیس، برای جمع آوری کمک‌های مردمی و هدایت آن‌ها به سمت هموطنان عزیزمان، استفاده کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: