به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۲۰۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
مدیرکل امور اجرایی زکات کشور:
مدیرکل امور اجرایی زکات کشور از آسیب جدی زلزله به ۹۰۰ خانوار مددجو در شهر زلزله زده سی سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

به گزارش خبردنا، محمدطاها مهری در نشست با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از همان ساعات اولیه وقوع زلزله در شهر سی سخت دنا،  ریاست کمیته امداد کشور دستورات خاص و ویژه ای را صادر کرد.

وی افزود: ۹۰۰ خانوار مددجو در سی سخت داریم که تعدادی از آنها منازل شان آسیب جدی دیده ، بخشی از لحاظ منزل دچار مشکل شدند که حتما باید تخریب و احداث شوند و بخشی هم به کمک های فوری نیاز دارند.

مهری  گفت: منازلی که به احداث دوباره نیاز دارند شناسایی و بسته معیشتی به آنها تحویل داده شد و به بخشی را به کمک های بلاعوض تخصیص داده ایم که حتما به آنها پرداخت می شود.

مدیرکل امور اجرایی زکات کشور با بیان اینکه بخشی دیگراز آسیب دیدگان زلزله شهر سی سخت نیز تا زمانی که اسکان کامل پیدا کنند، اجاره اسکان موقت آنها را بر عهده می گیریم، اظهارداشت: اینکه بگوئیم هیچ مشکلی وجود ندارد این گونه نیست حتما مشکل وجود دارد و در بحث مددجویان سعی کردیم به خانواده های تحت پوشش ارائه خدمت داده شده باشد.

مهری گفت: برخی از زلزله زدگان به اسکان موقت نیاز دارند و اولویت بندی ها در حال انجام و طبق اولویت به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در منطقه زلزله زده خدمات رسانی می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: