به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۲۱۲
|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
رییس ستاد اجرایی فرمان امام:
رئیس ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره) کشور گفت: در حال رایزنی و توافق با بانک تجارت هستیم که کارخانه قند یاسوج را خریداری و راه اندازی کنیم البته موانعی هم دارد که امیدواریم این موانع برطرف شود تا شرمنده مردم نشویم.

به گزارش خبردنا، محمد مخبر دزفولی  در حاشیه سفر به سی سخت زلزله زده از کارخانه قند یاسوج هم بازدید و اظهارداشت: اشتغالزایی یکی از اهداف اصلی سفر ما به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی در خصوص کارخانه قند یاسوج  گفت: این کارخانه بررسی حقوقی ، فنی و مالی زیادی نیار دارد، تمام تلاش ما این است که بتوانیم آن را راه‌اندازی کنیم و هدف اصلی ما راه اندازی است مگر این که در این سه محور دچار مشکل شویم.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام افزود: گرفتاری ما در سطح کشور به حدی زیاد است که وقت پرداختن به مسائل و کارخانه‌های مشکل‌دار را نداریم در کارخانه‌هایی که واگذار شده به یک هم مورد ورود نکردیم اما در این استان برای اولین بار به کارخانه قند ورود کردیم.

مخبر دزفولی گفت: اگر مالک اهلیت‌داری باشد و پای کار بیاید حمایت می‌کنیم‌ دقیقا مانند کاری که برای نساجی کردیم اما کارخانه قند یاسوج یک موضوع بی صاحبی است و اگر مانعی درست نشود ما کمک خواهیم کرد و اگر در این سه مورد مانعی بود شرمنده شما شده‌ایم.

وی افزود:‌ با ۱۳۰ میلیارد تومان یک هزار طرح اشتغالزایی در سی‌سخت ایجاد که سه هزار شغل از این رهگذر در این منطقه ایجاد می‌شود.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: کارخانه آب معدنی سی‌سخت را راه‌اندازی می‌کنیم زیرا حدود شش هزار نفری عضو دارد و وضعیت آن به گونه ای است که در چارچوب ستاد اجرایی نمی‌گنجد اما راه‌اندازی خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: