به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۲۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
طی حکمی:
پیش از این کریم اختری مقدم رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه مارگون بود.

خبردنا: اولین مدیر آموزش و پرورش شهرستان مارگون منصوب شد.
 
به گزارش"خبردنا"، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، در حکمی "دارا رامشگر" را به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان مارگون منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دارا رامشگر
با سلام و احترام
نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجربیات ارزشمند جناب عالی در آموزش و پرورش، به استناد این حکم به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان مارگون ((پست سازمانی شماره ۷۱- ۱/۱- ۳۰۸)) منصوب می‌شوید، امید است با توکل و استعانت از الطاف الهی و پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های رئیس جمهور محترم و اجرای برنامه‌های مقام عالی وزارت و این اداره کل با به کار بستن توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود در این عرصه و بهره گیری از مشارکت و همدلی صاحبنظران و علاقه‌مندان به این حوزه به ویژه فرهنگیان گرانقدر، کارشناسان، مدیران و بخش‌های مرتبط در آموزش و پرورش موفق و سربلند بوده و موارد ذیل را وجهه همت خود قرار دهید.

۱-تعامل موثر با مسئولین استانی، شهرستانی و منطقه‌ای در راستای تحقق اهداف آموزش و پرورش.

۲-تدبیر فضای اعتدال، تدبیر و عقلانیت و پرهیز از قطبی شدن فضای سیاسی آموزش و پرورش.

۳-اهتمام به ارتقاء معرفت و بصیرت دینی برای رشد و تعالی معنوی و اخلاقی فرهنگیان و دانش آموزان.

۴-استفاده از نیرو‌های مجرب و توانمند، دارای مقبولیت و محبوبیت با رعایت اصل شایسته سالاری.

۵-ارتقاء سلامت نظام اداری، ترویج قانون گرایی و اشاعه فرهنگ مسئولیت پذیری و تکریم ارباب رجوع.

۶-التزام و اجرای اصول راستگویی، قانون مندی، اعتدال گرایی و تقویت روحیه امید و پویایی در بین فرهنگیان و دانش آموزان.

۷-مسئولیت پذیری و پاسخگویی در قبال رشد فردی و اجتماعی نسل آینده در راستای سند چشم انداز و سایر اسناد بالادستی به ویژه سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش.

۸-ارتقاء کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در همه ابعاد، اعتلای شان و منزلت فرهنگیان و اهتمام جدی برای توسعه مستمر شایستگی‌های علمی، تربیتی و حرفه‌ای آنان.

۹-ارتقاء جایگاه علمی و آموزشی دانش آموزان در عرصه بالندگی و شکوفایی با جلب مشارکت موثر اولیاء محترم آنان.

۱۰-اهتمام در جهت افزایش کیفیت تعلیم و تربیت مقاطع تحصیلی به جای توجه به آمار و کمیت ها.

توفیق شما را در انجام این مسئولیت‌ها به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.

گفتنی است؛ دارا رامشگر از جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌ی تحصیلی الهیات و معارف اسلامی - علوم قرآن و حدیث معادل دکتری با ۲۹ سال سابقه کار، از کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و سوابقی همچون مدیریت در همه‌ی مقاطع تحصیلی، مدیر مرکز دارالقرآن مارگون، عضویت در کمیته‌ها و شورا‌های مختلف در سطح استانی، مدرس دانشگاه و رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه خود دارد.

وی از فرهنگیان اصلاح طلب و از نزدیکان به جریان مردمی ندای وحدت و مهدی روشنفکر نماینده مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم شورای اسلامی است.

پیش از این کریم اختری مقدم رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه مارگون بود.

یادآور می‌شود آئین تودیع و معارفه روسای آموزش و پرورش شهرستان مارگون امروز ۶ اسفندماه ۱۳۹۹ راس ساعت ۱۰ صبح در دفتر سرپرست فرمانداری این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت محدود برگزار می‌شود.
 
اولین مدیر آموزش و پرورش شهرستان مارگون منصوب شد
نام:
ایمیل:
* نظر: