به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۲۳۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
محسن رضایی در پاتاوه:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ترس دشمنان انقلاب اسلامی از چیست که می ترسند بسیجیان و سپاهیان سرکار بیایند؟ اظهارداشت: اینها می ترسند اگر نظامی ها بیایند دست دزدها رو شد، پول غارت شده ای که از بیت المال رفته را به مردم برگردانند، می ترسند نفوذی های داخل کشور پیدا شوند، می ترسند آن هایی که شهید فخری زاده و شهید سلیمانی را شهید کردند را پیدا کنیم.

به گزارش خبردنا، محسن رضایی قبل از خطبه های نماز عبادی سیاسی شهر پاتاوه در شهرستان زلزله زده دنا در استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: آن ها از این موارد می ترسند و من می گویم بترسید جنابان سیاسیون که دزدی کردید، آن هایی که رانت خوردید، آنهایی که نفوذی هستید ، بدایند نظامی ها اگر بیایند پدر شما را در می آورند، همه پول بیت المال را به مردم بر می گردانند، بله بترسید.

وی با تاکیدبراینکه نظامی ها برای خدمت گذاری می آیند،ُ خاطرنشان کرد: باید به اتحاد ، به رسیدگی به محرومان، به ارزش های انقلاب، به ولایت پذیری و ابعاد اسلامی برگردیم، نباید فاصله بگیریم، ما داریم از دین خدا از مردم فاصله می گیریم ، نباید اینگونه باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت آینده باید یک دولت مردمی، اخلاقی و به دنبال ارزش های انقلاب باشد که این زد و بندها را جمع کند، تا اینکه دوباره ما یک بار دیگر شیرینی انقلاب را کام مردم بچشانیم.

رضایی افزود: وقتی از ارزش ها فاصله می گیریم فقر و بیکاری می آید و دشمنان ما نیز زورشان به ما می رسد و می خواهند ایران را محاصره اقتصادی کنند البته ما به دهان دشمن می زنیم، کاری خواهیم کرد اقتصاد کشور به گونه ای درست شود که دنیا دست از تحریم ها بردارد، آن ها فکر می کنند ما در اقتصاد ضعیف شده ایم و نمی توانیم کاری بکنیم.

این فرمانده نظامی ایران با اشاره به زلزله سی سخت هم ادامه داد: مشکل کشور ما این است که مدیریت کشور در اتاق های در بسته است، خیلی از عزیزان  تا سی سخت آمدند اما چند نفر آنها تا پاتاوه آمدند؟ چند نفر در چادرهای مردم رفتند و مشکلات را بررسی کردند؟ ما از اول انقلاب مدیریت کرده ایم و دیدیم یکی مدیرانی هستند که در کنار مردمند، سفره شان با سفره مردم یکی است، تا مشکلی برای مردم پیش می آمد بلافاصله متوجه می شوند و راهکارش را هم می دانند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه یک مدیریتی هایی در ایران شکل گرفته که مدیریت در اتاق های در بسته است ، می گوییم آقای وزیر کجا هستی؟ می گویند جلسه است،  می گوییم آقای مدیرکل  کجا هستید؟ می گویند جلسه است، اگر هم بیایند تنها یک سرکشی می کنند و می روند، این مدیریت ها در کشور باید پایان داده شود.

مدیریت در ایران نباید پادشاهی باشد

رضایی افزود: این مشکلات اقتصادی، مشکلاتی که در مسئله کرونا  داریم، مشکلاتی که در مسئله بهداشت وجود دارد مرهون یک نوع مدیریتی است که در کشور قابل تداوم نیست، این ها باید کنار گذاشته شود، ما مدیریت هایی می خواهیم که سفره شان با سفره مردم یکی باشد، یعنی اگر مردم کم غذا شدند غذای آن ها هم کم شود، اگر مردم نان شان کم شد، نان دولتمردان هم کم شود اگر این نوع مدیریت  در کشور وجود داشته باشد معلوم است که دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی  گفت: چرا  آقایان تعداد بیماران خاص اینجا و تعداد بیکاران اینجا را نباید بدانند؟ چرا وضعیت آب و هوای اینجا نباید به درستی شناسانده شود؟ چرا آب شرب اینجا نباید دقیقا فهمانده شود؟ مدیریت در ایران نباید پادشاهی باشد، ما با پادشاهی خداحافظی کردیم، پادشاهانی که در تهران می نشستند و از هیچ جا هم خبر نداشتند ، انقلاب شد که جریان پادشاهی در کشور پایان یابد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مردم سالاری شکل گرفته استُ ادامه داد:  مردم سالاری که نباید این شکلی باشد که مردم رای دهند، دولت مردان انتخاب شوند، بعد این دولت مردان بروند در اتاق ها درب اتاق ها را ببندند.

رضایی گفت: آقای وزیر، آقای رئیس جمهور، آقایان مدیران کشور، این مردم ولی نعمت هستند، مردم صاحب این کشور هستند، چه شده که این اتفاقات در حال رخ دادن است؟ در سی سخت عده ای رزمنده آمدند و گفتند برادر محسن، ما را فراموش کردند، گفتم برادر عزیز، ارزش های انقلاب فراموش شده اند، اگر ارزش های انقلاب فراموش نمی شد شما رزمنده ها هم فراموش نمی شدید.

این فرمانده سپاهی با طرح این سوال  که چه شده که همه چیز در تهران جمع شده است؟ اظهارداشت: پول هایی که مردم این شهر این استان سپرده می کنند 50 درصدشان به تهران می رود ، چرا پول مردم همین جا سرمایه گذاری نمی شود؟ علاوه بر اینکه بخشی از بیت المال باید اینجا سرمایه گذاری شود و پولی که مردم در بانک ها می گذارند هم باید همین جا سرمایه گذاری شود. این مدیریت و این نگاه فعلی به مردم باید عوض شود.

در سال ۹۲  گفتم پول ملی ما سقوط می کند

رضایی گفت: دیدید مردم در سال 92 چه حماسه ای رقم زدید، بیش از 90 درصد مردم این استان در انتخابات به من رای دادید جا دارد 10 بار دیگر به اینجا بیایم و دست شما را هم ببوسم و باز نمی توانم جبران کنم، من در آن سال یک هزار تومانی به مردم استان نشان دادم و گفتم مردم این پول ملی ما سقوط می کند، در همین شهر در پاتاوه در آن سال با هزار تومان چند تخم مرغ می شد خرید امروز چی؟ 10 هزار تومان امروز برابر با هزار تومان آن موقع شده است.

پولی که دولت برای خسارت زلزله زده سی سخت گداشته دردی را دوا نمی کند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت به بیمارستان پاتاوه در شهرستان دنا هم اشاره و تصریح کرد: پیگیری های لازم برای بیمارستان انجام خواهد شد، صنایع تبدیلی برای اینجا بسیار مهم است، محصولات به صورت خام به فروش برسد یک درآمد دارد، صنایع تبدیلی ، کشتارگاه، سردخانه نیز وارد شهرستان شود محصولات با قیمت ۱۰ برابر به فروش می رسد.

رضایی افزود:‌آب شرب بسیار مهم است، پیگیری خواهیم کرد، خسارت وارده به خانه های شهرستان دنا را دنبال خواهیم کرد، تیم های ارزیابی دقیق ارزیابی می کنند، میزان وامی که دولت گذاشته بسیار کم است، نه 50 میلیون تومان نه 20 میلیون تومان هیچ دردی دوا نمی کند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
محسن رضایی خیلی نچسبه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
مگر کم بلا برسرمون آوردید
نام:
ایمیل:
* نظر: