به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۲۷۴
|
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
فرماندار باشت:
فرماندار باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ستاد انتخابات در فرمانداری این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبردنا، سید مسعود حسینی گفت: از روز 20 اسفندماه هم ثبت نام به صورت اینترنتی از داوطلبان انتخاباتی شورای شهر شروع می شود.

وی با اشاره به اینکه زمان ثبت نام به مدت یک هفته است و بعد از تکمیل فرایند ثبت نام  کنندگان کد رهگیری خود را با مراجعه به فرمانداری تحویل خواهند داد، خاطرنشان کرد: در مرحله دوم نیز اقدام به تشکیل هئیت اجرایی و معتمدین می کنیم.

فرماندار باشت افزود: برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در این شهرستان پیش بینی های لازم انجام شده است و درخواست هایمان را انجام داده ایم.

حسینی گفت:به نامزدهای انتخاباتی توصیه می کنیم از تبلیغات انتخاباتی پرهیز و چون شرایط کشور و استان شرایط  کرونایی است، انتظار داریم که نامزدهای انتخاباتی از تجمعات و نشست های شبانه خودداری کنند.

حسینی افزود: ستاد جرائم انتخاباتی در دادگستری شهرستان باشت تشکیل شده است و در صورت بروز تخلفات، مستندات لازم را جمع آوری  و برابر آن تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا تاج گردون منتخب یازدهم شهرستان گچساران و باشت بود که اعتبارنامه وی از سوی این مجلس مورد تایید قرار نگرفت.

شهرستان باشت از شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز استان حدود ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: