به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۲۹۳
|
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری قمه کش پمپ بنزین یاسوج خبر داد.

به گزارش خبردنا، سردار “کیقباد مصطفایی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در پمپ بنزین فلکه جهاد شهر یاسوج، بلافاصله مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان جهت بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد که شخصی در پمپ بنزین که دارای سوابق متعدد کیفری می باشد با یک قمه از پشت سر به شخص دیگری که در حال سوختگیری خودروی خود بود، حمله ور شده و او را با ضربات متعدد از پای درآورده و از محل متواری شده است.

مصطفایی با اشاره به اینکه فیلم های دوربین مداربسته جایگاه سوخت در فضای مجازی منتشر و موجب تشویش اذهان عمومی جامعه شده بود تصریح کرد: ضمن دعوت نمودن خانواده فرد مجروح به آرامش، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با انجام اقدامات پلیسی گسترده و تلاش شبانه‌روزی مخفیگاه متهم را شناسایی و او را در عملیات غافلگیرانه در یکی از روستاهای اطراف شهر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت عمومی جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
طاهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
0
0
بخدا عابروی استان رابرد واقعا گذشت در حقش نامردیه مگه میخواست قصابی کنه
نام:
ایمیل:
* نظر: