به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۲۹۴
|
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
باتوجه به شیوع کرونا و راه اندازی سامانه برخط:
امکان ارسال درخواست های مردمی، ارائه پیشنهادات، انتقادات و طرح های عمومی به دفتر ارتباطات مردمی حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس به صورت رسمی و سیستمی برای عموم مردم و مسئولان فعال شد.

به گزارش خبردنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و ارتباطات مردمی حجت الاسلام و المسلمین موحد،امکان ارسال تمامی درخواست هایی که پیش تر بصورت تلفنی و مکتوب از نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ و دفاتر ارتباطات مردمی ایشان انجام می شد از طریق این سامانه بر خط و با امکان پیگیری و دریافت سیستمی پاسخ فراهم شد.

مردم شریف و مسئولین محترم حوزه انتخابیه با عضویت در این سامانه الکترونیکی می توانند نسبت به ارسال درخواست های خود در حوزه های اداری،اقتصادی،اشتغال،ارائه طرح و ایده،انتقادات و پیشنهادات اقدام و پاسخ کلیه موارد مذکور را نیز از طریق همین سامانه دریافت نمایند.

با توجه به شرایط خاص حاکم بر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا از مردم عزیز حوزه انتخابیه درخواست می شود که برای پیگیری تمامی امور نسبت به عضویت در این سامانه اقدام نمایند.

جهت دسترسی به این سامانه می توانید به آدرس http://movahednet.ir بخش ارتباطات مردمی رجوع نموده و پس از ثبت نام در بخش ویرایش پروفایل نسبت به ثبت مشخصات فردی خود اقدام نمایید. سپس از بخش ارسال درخواست با مشخص نمودن دسته و موضوع درخواست نسبت به ثبت درخواست اقدام نموده و منتظر پاسخگویی تیم مدیریت حوزه ارتباطات مردمی دفتر نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه بمانید.

شایان ذکر است به محض پاسخگویی تیم مدیریت ارتباطات مردمی از طریق پیامک مطلع خواهید شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: