به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۲۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
رییس شورای اسلامی شهر دوگنبدان به اردوگاه یکی از کاندیداهای احتمالی اصولگرایان در حوره انتخابیه گچساران و باشت برای حمایت از وی در انتخابات میان دوره پیوست.

به گزارش خبردنا از دوگنبدان، سیدناصر حسینی فعال شناخته شده جریان اصولگرایی که سابقه چهار سال ریاست بر شورای شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران برا برعهده داشته است با برگزاری نشستی به اردوگاه حاج علیمراد جعفری نماینده اسبق گچساران و باشت در مجلس هفتم پیوست.

پیوستن سیدناصر حسینی به اردوگاه جعفری بطور حتم شرایط خوشحال کننده ای را برای اردوگاه این نماینده اسبق در حوزه انتخابیه گچساران و باشت بهمراه خواهد داشت.

رییس شورای شهر دوگنبدان در این نشست تاکید کرده که خودش، خانواده اش و فامیل هایش بدون قید و شرط مسیر مورد نظر حاج علیمراد جعفری را با تمام قدرت و توان ادامه خواهند داد.

سیدناصر حسینی که در انتخابات یازدهم از سیدقدرت الله حسینی بحرینی حمایت کرده بود و البته خودش از فعالان سیاسی باسابقه گچساران و باشت بشمار می رود اکنون در انتخابات میان دوره ای این حوزه انتخابیه به اردوگاه مخالف حسینی بحرینی پیوسته که بطور حتم خبر ناخوشایندی برای حسینی بحرینی است.

سیدناصر انسانی متواضع، اخلاق مدار و محبوب بوده که فعالیت های سیاسی اش همواره در جبهه اصولگرایی مشهود و هیچگاه از اصلاح طلبان حمایت نکرده است.

وی در نشست با جعفری تاکیدکرده که به سفارش پدرش از جعفری حمایت می کند و در این راه حاضر است از قلم، قدم و نفس خود، خانواده و فامیل هایش بدون قید و شرط برای موفقیت این نماینده سابق مجلس بگذارد و مسیر را تا رسیدن به موفقیت نهایی ادامه دهد.

اخبار دریافتی حکایت از استقبال و پیوستن بسیاری از بزرگان اصولگرایی برای کاندیداتوری حاج علیمراد جعفری در حوزه انتخابیه گچساران و باشت دارد.

جعفری فردی مودب، تحصیلکرده، اخلاق مدار و باتجربه است که بنظر می رسد با روند کنونی، رقیب ساسان تاجگردون در فینال انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت باشد.

به گزارش خبردنا، غلامرضا تاج گردون در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی با کسب ۳۳ هزار رای به این مجلس راه یافت که متاسفانه اعتبارنامه وی از سوی محمدباقر قالیباف رییس مجلس، علیرضا زاکانی و همفکران وی در مجلس تایید نشد.

بسیاری از تحلیگران معتقدند که دلیل رد اعتبارنامه تاج گردون در این مجلس، فعالیت های شبانه روزی جریان رقیب تاچ گردون در  حوزه انتخابیه گچساران و باشت بوده است. 

انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: