به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۳۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس یازدهم شورای اسلامی به وقوع یک فقره قتل در شهرستان چرام حوزه انتخابیه واکنش نشان داد.

به گزارش خبردنا، حاجی سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس یازدهم شورای اسلامی در پیامی از مردم شهرستان چرام خواست با رعایت اصل قانونمداری در جهت ایجاد آرامش کامل در منطقه تلاش کنند.

در متن پیام این نماینده مجلس چنین آمده است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مردم شریف و ولایتمدار شهرستان چرام؛

آرامش و امنیت در کنار صحت و سلامتی دو نعمتی هستند که همواره مورد تاکید بزرگان دینی و بالطبع از ملزومات زندگی امروزی است.

یقینا حادثه ناگواری که در این شهرستان بوقوع پیوست،باعث ناراحتی عمیق همه مردم شریف گردید.

لذا لازم است که مردم عزیز و نجیب شهرستان چرام با رعایت تقوا و تمسک به حبل متین الهی با درایت همیشگی خود نسبت به تلطیف فضای بوجود آمده اقدام نمایند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده مصیبت دیده از مسئولین محترم اجرائی ، قضائی و امنیتی ، معتمدین ، متنفذین ، ریش سفیدان ، چهره های فرهنگی و سیاسی خواهانم جهت برقراری آرامش که خواسته بحق همه مردم منطقه می باشد کمک و مساعدت نمایند.

اینجانب بعنوان خدمتگزار مردم شریف این دیار از لحظه وقوع این حادثه ارتباط مستمر با مسئولین ذیربط داشته و دارم و آماده هر گونه تلاشی جهت ایجاد امنیت و آرامش و بررسی مشکلات بوجود آمده هستم. 

سید محمد موحد  

۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۹

 

به گزارش خبردنا، متاسفانه جوان حدود ۳۰ ساله ای شب گدشته در میدان مرکزی شهر چرام مرکز این شهرستان در استان کهگیلویه و بویراحمد  با اسلحه گرم به قتل رسید که بنا بگفته ساجد صدری دادستان شهرستان چرام، قاتل در کمتر از شش ساعت در شهرستان بهبهان استان خوزستان دستگیر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: